پیام بیرانوند برای رونالدو؛ مصدومیت کریستیانو جدی نیست!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شب گذشته در چارچوب یک بازی از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال پرسپولیس در ریاض به مصاف النصر عربستان سعودی رفت که این بازی در پایان با تساوی بدون گل دو تیم پایان یافت.

در دقیقه ۴۶ وقتی سادیو مانه در ابتدای نیمه دوم توپ را سانتر کرد، در این موقعیت خطرناک علیرضا بیرانوند روی هوا بلند شد و هنگام فرود به طور ناخواسته با رونالدو برخوردی داشت که منجر به مصدومیت او از ناحیه گردن شد. رونالدو پس از این برخورد سخت در زمین باقی ماند اما در نهایت در دقیقه ۷۸ تعویض شد و مستقیماً به رختکن رفت تا کارهای درمانی خود را برای گردن آسیب دیده‌اش آغاز کند.

ثامر الشهرانی، فیزیوتراپیست عربستانی درباره مصدومیت کریستیانو رونالدو با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی داوید مارکیز، پزشک اسپانیایی النصر گفت: مارکیز در صحنه مصدومیت رونالدو معاینات دستی از جمله حرکات کامل گردن جهت اطمینان از سلامتی، فشار دست روی نواحی دردناک عضلات و مهره‌ها انجام داد. البته مهاجم پرتغالی النصر هنگام این معاینات احساس درد داشت.

بر اساس گزارش‌های اولیه پزشکی مصدومیت کریستیانو رونالدو جدی نیست و او می‌تواند به بازی دربی ریاض میان تیم‌های النصر و الهلال که جمعه هفته جاری برگزار خواهد شد، برسد. همچنین روزنامه «الریاضیه» عربستان گزارش داد؛ تشخیص اولیه مصدومیت کریستیانو  رونالدو کبودی ملایم در ناحیه گردن است و این بازیکن قبل از ترک ورزشگاه، کنار زمین تحت فیزیوتراپی قرار گرفت.

پس از این بازی علیرضا بیرانوند با استوری کردن تصویری از آن صحنه برای کریستیانو رونالدو آرزوی سلامتی کرد و نوشت: امیدوارم که هیچ اتفاقی برای تو رخ نداده باشد.

مصدومیت فوق‌ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان که در اثر برخورد با دروازه‌بان پرسپولیس رخ داده، چندان جدی نیست.