پدل قهرمانی آسیا – ‌اقیانوسیه| قهرمانی زن پدل ایران در اندونزی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، ندا محمدتقی‌پور در رقابت‌های پدل آسیا – ‌اقیانوسیه که به میزبانی بالی اندونزی برگزار شد، موفق شد همراه با پاتری میرلا اسپانیایی به مقام نخست جدول ۲ این رقابت‌ها دست یابد.

وی با اشاره به نتایج کسب شده در این مسابقات گفت: قبل از شروع رسمی بازی‌ها یک بدنشانسی بزرگ گریبان ما را گرفت و هم‌تیمی اصلی من که او نیز اسپانیایی بود، با مصدومیت مواجه شد. مسوولان برگزاری برای حل این مشکل بازیکن دیگری که هیچ شناختی به او نداشتم را به عنوان یار جایگزین به من معرفی کردند و با وجود اینکه برای نخستین بار بود همدیگر را می‌دیدیم، اما نتایج قابل قبولی را در کنار هم کسب کردیم.

محمدتقی‌پور تاکید کرد: در این رقابت‌ها ۱۲ تیم آسیایی و غیرآسیایی حضور داشتند که در دو جدول اصلی و شانس مجدد به مصاف رقبا ‌رفتیم. در یک‌چهارم نهایی و پس از قبول شکست برابر سوئیس، ‌در جدول شانس مجدد کار خود را ادامه دادیم که در نهایت با برتری مقابل اندونزی، قهرمانی را کسب کردیم و تیم ایران و اسپانیا موفق شد عنوان نخست این رویداد را از آن خود کند.

بانوی پدل ایران که همراه با زوج اسپانیایی در رقابت‌های پدل آسیا – ‌اقیانوسیه به میدان رفته بود به مقام قهرمانی جدول ۲ این مسابقات دست یافت.