موج حمایت از فلسطین و غزه به لیگ قهرمانان اروپا رسید؛ فلسطین باید آزاد گردد+عکس

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رژیم دیکتاتور و خونخوار صهیونیستی فاجعه دیگری را آفرید و با بمباران یک بیمارستان در غزه مشتی کودک و زن و بیمار را به خاک و خون کشید. وحشیان صهیونیست بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری بیش از 1000 فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند

این فاجعه غیرانسانی به اندازه ای مصیبت بار و دهشتناک بود که واکنش تمامی جهان را برانگیخت و همه انزجار خود را نسبت به این اتفاق وحشتناک نشان دادند.

جامعه ورزش نیز نسبت به این فاجعه انسانی واکنش نشان داد و ستاره ها و اهالی ورزش در داخل و خارج با انتشار پیام در صفحه های شخصی خود در شبکه های اجتماعی خشم و انزجار خود را از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی ابراز داشتند. حمایت‌های اهالی ورزش از فلسطینی ها و محکومیت رژیم غاصب، مهر تایید دیگری شد بر مظلومیت فلسطینیان. این واکنش ها کماکان ادامه دارد و در تازه ترین اقدام به استادیوم ورزشی و لیگ های اروپایی نیز کشیده شده.

ادامه مهمترین واکنش اهالی ورزش به این اتفاق هولناک به شرح زیر است:

فریاد «فلسطین باید آزاد گردد» در لیگ قهرمانان اروپا

هفته گذشته در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا، منچستریونایتد میهمان گالاتاسرای بود که این مسابقه با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید. در این بازی که به میزبانی استانبول برگزار شد، هواداران گالاتاسرای مثل تمامی هفته های اخیر از مردم فلسطین حمایت کردند و با استفاده از بنرهایی به کشتار رژیم صهیونیستی تاختند تا صدای حمایت از غزه و فلسطین به لیگ قهرمانان اروپا برسد. هواداران گالا در این هفته‌ها بارها و بارها به حمایت از مردم فلسطین پرداختند و از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اعلام انزجار کردند و با تداوم این حمایت در لیگ قهرمانان اروپا، به نوعی حمایت از فلسطین و غزه را بین المللی کردند.

ستاره ها و اهالی ورزش در داخل و خارج خشم و انزجار خود را از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی ابراز داشتند.