لیگ قهرمانان آسیا| ناامیدی شهر خسته در ریاض؛ یک گل کم آوردیم!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی دانا؛ تیم فوتبال نساجی در چارچوب آخرین دیدار خود در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب دوشنبه ۱۳ آبان در ورزشگاه امیر فیصل بن فهد ریاض به مصاف تیم پرستاره الهلال عربستان رفت.

این بازی برای شاگردان سیدمهدی رحمتی جنبه تشریفاتی داشت، چرا که نساجی پیش‌تر حذف شده بود و هم‌چنین الهلالی‌ها با ترکیب پرمهره خود پیش از این صعود خود به مرحله حذفی به‌عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در ACL را قطعی کرده بودند.

الهلال پس از این برد، روز جمعه در بازی حساس مقابل النصر با نتیجه سه بر صفر برنده شد و با ۷ امتیاز اختلاف نسبت به این تیم در صدر جدول رده بندی لیگ عربستان ایستاد. در آن سمت اما نساجی در لیگ ایران نتایج خوبی را کسب نکرده است.

به علت تشریفاتی بودن این بازی و مصدومیت طولانی‌مدت نیمار جونیور که در بازی رفت به نساجی در تهران گل زد؛ یاسین بونو، کالیدو کولیبالی، سرگئی میلینکوویچ ساویچ، الکساندر میتروویچ و میشائیل دلگادو سرشناس‌ترین بازیکنان الهلال برای این بازی بودند.

در همان دقایق ابتدایی نیمه نخست این میشائیل بود که دروازه نساجی را باز کرد تا حساب کار دست مازنی‌ها بیاید که امروز کار سختی را در پیش خواهند داشت.

در ادامه نیمه یک پنالتی به حریف تقدیم شد که داور با چک VAR آن را مردود دانست و نیمه نخست با همین تک گل بازیکن الهلال پایان یافت.

نیمه دوم هم با فشار بازیکنان آبی‌پوش همراه شد؛ تا جایی که سالم الدوساری توانست دروازه نماینده ایران را برای بار دوم باز کند. البته قائدرحمتی با ضربه سر تماشایی یکی از گل‌ها را جبران کرد.

الهلال ۱
گل: میشل ۴ - سالم الدوساری ۵۴

نساجی یک
گل: محمود قائدرحمتی ۷۷

ترکیب الهلال: یاسین بونو، کالیدو کولیبالی، علی البلیهی، سعود عبدالحمید، محمد البریک، سلمان الفرج، محمد کنو، میشل، سالم الدوسری، عبدالله الحمدان و صالح الشهری.

ترکیب نساجی: حسین خطیر، امیرمحمد هوشمند، سید محمداحسان حسینی، وحید محمدزاده، صابر حردانی، سعید غلامعلی‌بیگی، مهرداد عبدی، اسماعیل بابایی، محمود قائدرحمتی، حسین زامهران و محمدرضا آزادی.

دیدار تیم‌های فوتبال الهلال عربستان و نساجی با برتری نماینده فوتبال سعودی پایان یافت.