گلایه عضو شورای شهر از تبدیل برخی«پاتوق‌های محلی» به مکانی برای تجمع اراذل و معتادان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت السلام و المسلمین محمد آقامیری در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به جنایات رژیم جعلی اسرائیل، گفت: امروز مردم هولوکاست واقعی را در غزه می بینند و امید است ریشه اسرائیل از شر دنیا کم شود.

وی با بیان اینکه چند سالی است که در برخی محلات و مناطق تهران، فضاهایی که قابل استفاده نیست تبدیل به پاتوق محله شده و  فضاهایی با نیت خوب ایجاد شده تا اهالی یک محله دور هم جمع شوند، گفت: شهرداری با ایجاد فضایی سبز و نصب میز و صندلی فضایی را برای استفاده مردم محل فراهم کرده، اما متاسفانه با توجه به اینکه کار به خوبی واگذار نمی شود و از ظرفیت مردمی استفاده نمی شود این پاتوق محلی به محل  تجمع اراذل و معتادان کارتن خواب تبدیل شده است.

آقامیری با بیان اینکه این فضای مناسب قرار بوده محل پاتوق مردم باشد اما حالا صدای اعتراض شهروندان بلند شده، اظهار کرد: از شهرداری می‌خواهم که به پیوست فرهنگی هر پروژه توجه کند و از ظرفیت مردم و محلات استفاده کنند چراکه اگر از اول از این محل‌ها مراقبت شود تبدیل به مراکز اسباب زحمت نمی شود و از شهرداران مناطق می‌خواهیم قبل از ایجاد پاتوق کارها را به مردم بسپارند.

وی ادامه داد: در مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران در تابستان طرح آرمان یک اجرا شد و حالا طرح آرمان دو در حال اجرا در ۳۰۰  محله تهران و مدارس است و خواهش می کنم فرصتی بدهید تا در صحن شورا گزارشی در این زمینه ارائه دهند.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران به گلایه شهروندان مبنی بر تبدیل برخی پاتوق های محلی به مکانی برای تجمع اراذل و معتادان کارتن خواب اشاره کرد و گفت: از شهرداری می‌خواهم که به پیوست فرهنگی هر پروژه توجه کند و از ظرفیت مردم و محلات استفاده کنند.