لیگ قهرمانان آسیا| گولسیانی یار دوازدهم حریف!/ حذف دردناک با باخت

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرسپولیس در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان در تهران میزبان الدحیل پرستاره بود. معادلات لیگ قهرمانان به گونه ای رقم خورده بود که پرسپولیس با برد در این بازی خانگی به مرحله بعد صعود می کرد و همین سبب شده بود تا سرخ ها به چیزی به جز برد فکر نکنند. بعد از تساوی امیدوارکننده در ریاض برابر النصر، برد برابر الدحیل و صعود به مرحله بعدی می توانست یک پایان بندی جذاب برای مرحله گروهی باشد. سرخ ها در بازی رفت حریف را در خانه خود شکست داده بودند و حالا به دنبال تکرار نتیجه بازی رفت و دبل برابر حریف پرستاره بودند.

پرسپولیس بازی را مطابق انتظار تهاجمی آغاز کرد و خیلی زود مزد برتری خود را با گل زاهدی گرفت.  با این وجود آسان گیری سرخ ها در دفاع سبب شد الدحیل روی یک ضدحمله برق آسا خیلی زود گل تساوی را به ثمر برساند. 

در ادامه حملات دامنه دار پرسپولیس ادامه داشت و حتی یک گل مردود هم به ثمر رسید اما اتفاقی نیفتاد تا دو تیم با تساوی به رختکن بروندـ

نیمه دوم نیز امتداد نیمه نخست بود. حملات پرسپولیس، دفاع متراکم الدحیل و البته ضدحمله های خطرناک.  پرسپولیس هر چه زد به در بسته خورد در مقابل بیرانوند بود که یک تنه برابر ضدحملات زهردار الدحیل ایستادگی کرد. 

حملات پرسپولیس در نهایت یک پنالتی در برداشت که گولسیانی آن را به تیر دروازه کوبید تا بهترین بخت سرخ ها برای برد و صعود از دست برود. 

در ادامه الدحیل روی یک ضدحمله گل دوم را به ثمر رساند تا میخ آخر را بر تابوت آرزوهای پرسپولیس بکوبد و پرسپولیس با شکست در تهران از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود. 

پرسپولیس 1
گل: شهاب زاهدی (۷)

الدحیل 2
گل: محمد مونتاری (۹)،  مایکل اولونگا (۸۳)

پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، علی نعمتی (86، محمدمهدی احمدی)، مسعود ریگی (86، میلاد سورگی)، میلاد سرلک، سعید صادقی (65، محمد عمری)، مهدی ترابی، سروش رفیعی، شهاب زاهدی

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

 

الدحیل:

صلاح زکریا، ابراهیما بامبا (64، کریم بوضیاف)، محمد موسی، سلطان البریک، یوسف ایمن، عاصم مادیبو، اسحاق لیاجی (75، کیم مین هوان)، اسماعیل محمد، لطفی ماجر (75، لوییز)، محمد مونتاری (64، مایکل اولونگا 85، النعیمی)، معز علی

سرمربی: کریستوف گالتیه

 

در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس برابر الدحیل شکست خورد و از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.