بیرانوند: خیلی بغض کردم/ گولسیانی: در فوتبال گاهی ضدقهرمان می شوید

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با نتیجه 2 بر یک برابر الدحیل شکست خورد و حذف شد.

در پایان این بازی بازیکنان پرسپولیس صحبت کردند.

بیرانوند: خیلی بغض کردم

علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس پس از شکست 2 بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الدحیل اظهار داشت: خیلی بغض کردم و نمی‌توان چیزی گفت. شرمنده هواداران شدیم و آنها تا پایان فصل می‌توانند هرچه دوست دارند به ما بگویند. نگران هواداران پرسپولیس هستم و آنها را درک می‌کنم. می‌دانم از کجا به هواداران فشار می‌آید و متأسفم که نتوانستم به کسب نتیجه خوب تیمم کمک کنم.

وی با اشاره به پنالتی از دست رفته گئورگی گولسیانی تصریح کرد: نمی‌دانم باید این مسئله را به فال نیک بگیریم یا خیر. پنالتی خیلی مهمی را از دست دادیم و گولسیانی در این همه سال، پنالتی از دست نداده بود. این اتفاق مقابل این همه هوادار رخ داد. واقعاً عصبی هستم و امیدوارم آنها هم ما را ببخشند. با هم خیلی کار داریم و باید یک سال خیلی خوب را با هم پشت سر بگذاریم.

دروازه‌بان پرسپولیس با بیان اینکه نمی‌توان این نتیجه را از یاد برد، گفت: من این مسابقه را تا دو یا سه ماه آینده فراموش نمی‌کنم. صحنه‌های بسیار ناراحت‌کننده‌ای دیدم. جلوی بچه‌های تیم را گرفته بودند و به بازیکنان بطری پرتاب می‌کردند. پرسپولیس در 7 سال اخیر، 6 قهرمانی آورده و حیف است به بازیکنان و سرمربی این تیم بی‌احترامی شود. از هواداران خواهش می‌کنم ما را ببخشند و من قول می‌دهم که جبران می‌کنیم. آنها می‌دانند که کجا جبران می‌کنیم.

 گولسیانی: در فوتبال گاهی ضدقهرمان می شوید

 گئورگی گولسیانی مدافع پرسپولیس که چهره اصلی شکست 2 بر یک پرسپولیس ایران مقابل الدحیل قطر بود و یک پنالتی سرنوشت‌ساز را از دست داد، پس از پایان این مسابقه اظهار داشت: از هم‌تیمی‌های خودم و هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم. گاهی در فوتبال اتفاق می‌افتد که شما قهرمان می‌شوید یا ضدقهرمان.

 مدافع پرسپولیس با ابراز تأسف از نقشی که در ناکامی سرخپوشان ایفا کرد، گفت: در این هفت سال تاکنون مانند امروز ناراحت نبودم و نمی‌دانم چه بگویم. این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد و فقط عذرخواهی می‌کنم. چه کاری می‌توانم انجام بدهم.

امیری: قوی‌تر برمی‌گردیم

وحید امیری پس از شکست پرسپولیس مقابل الدحیل اظهار داشت: از هواداران عذرخواهی می‌کنم که منتظر صعود تیم بودند اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. با تمام وجودم به نمایندگی از بازیکنان از همه عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم اتفاقات خوبی در آینده بیفتد. ما اتفاقات سخت‌تر از این هم برایمان افتاده است. در فینال آسیا آن اتفاقات افتاد اما با قدرت برگشتیم. مطمئن باشید که قوی‌تر برمی‌گردیم.

او درباره اعتراض هواداران به اعضای تیم گفت: در همه جای دنیا همین است و در چنین بازی‌هایی که تیم نیاز به برد دارد و شکست می‌خورد، هواداران واکنش‌ نشان می‌دهند اما به هر حال همه دیدند که بچه‌ها از اول تا آخر بازی تمام وجودشان را گذاشتند. به نظرم بچه‌های ما امروز کم نگذاشتند و این اتفاقات فوتبال است. هواداران بالاخره ناراحت می‌شوند و امیدوارم ناراحتی‌شان را همین جا تخلیه کنند. ما هم به اندازه هواداران ناراحت هستیم. با این حال شک نکنید که بازیکنان ما قوی‌تر برمی‌گردند.

امیری در خصوص وضعیتش و در پاسخ به این سوال که به داربی می‌رسد یا نه؟ بیان کرد: در حال تلاش هستم که به داربی برسم.

او درباره علت باخت پرسپولیس به الدحیل گفت: این دیگر فوتبال است. ما موقعیت‌های خیلی زیادی داشتیم. ناراحتی‌ هواداران به حق است. بالاخره اینجا پرسپولیس است و کسی حق ندارد به جز پیروزی به چیزی فکر کند. ما نزدیک دو، سه ماه مرتب درگیر سرماخوردی و مصدومیت بودیم. امروز روی نیمکتمان کسی را نداشتیم. محمدمهدی احمدی که تا حالا بازی نکرده بود، امروز به زمین رفت. این مسائل تاثیر داشت.

هافبک پرسپولیس درباره اختلاف بازیکنان با مدیریت باشگاه هم بیان کرد: این مسائل روی شکست تیم تاثیر نداشت.

بازیکنان پرسپولیس پس از شکست برابر الدحیل و حذف از لیگ قهرمانان آسیا صحبت کردند.