لیگ برتر فوتبال| توقف استقلال صدرنشین پشت دژ فولادین؛ دومین تساوی متوالی پیش از دربی!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال طی دیداری حساس در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۴۵ امشب شنبه - ۱۸ آذرماه در ورزشگاه فولاد آره‌نای اهواز به مصاف یک‌دیگر رفتند.

جواد نکونام که فصل گذشته به عنوان سرمربی در فولاد فعالیت می‌کرد، در این بازی روی نیمکت تیم فوتبال استقلال نشسته بود و برای نخستین بار در قامت سرمربی یک تیم دیگر به ورزشگاه فولاد بازمی‌گشت که همین امر بازی را حساس‌تر از سابق کرده بود.

نیمه نخست این بازی بسیار پربرخورد و با مکث‌های بسیار به‌علت مصدومیت بازیکنان و بازی تعلیقی همراه بود. در این نیمه استقلال روی چند موقعیت شانس داشت اما حملات نصفه و نیمه شاگردان نکونام در این نیمه راه به جایی نیافت.

آبی‌ها که برای ۳ امتیاز به اهواز رفته بودند، در نیمه دوم پرتکرارتر به دروازه کریستوفر کنت فشار آوردند اما جو ورزشگاه مملو از تماشاگر فولاد آره‌نا به نفع آبی‌ها نبود. در پایان تقابل نکونام با تیم سابقش با تقسیم غنایم و تساوی بدون گل همراه بود و استقلال با یک امتیاز به تهران برگشت.

فولاد صفر
گل: -

استقلال صفر
گل: -

ترکیب فولاد: کریستوفر کنت، موسی کولیبالی، محمد علی‌نژاد، سینا مریدی، شاهین توکلی، محمد خادمی منفرد، علی شجاعی، جفرسون سیلوا دوسانتوس، محمد عسکری (۶۹ - محمد آبشک)، عادل ارغند (۸۶ - گادوین منشا) و ساسان انصاری.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی (۴۰ - کوین یامگا)، امید حامدی‌فر(۸۵ - زبیر نیک‌نفس)، مهدی مهدی‌پور (۷۴ - سعید مهری)، آرش رضاوند، صالح حردانی، ابولفضل جلالی(۸۵ - جعفر سلمانی)، گوستاوو بلانکو و مهرداد محمدی (۷۴ - آرمان رمضانی).

دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال با تساوی بدون گل و تقسیم امتیازات پایان یافت.