شب داغ افشاگری در فضای مجازی؛ پرسپولیسی‌ها در اینستاگرام علیه استقلال!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ هفته‌ها و ماه‌ها از شکایت باشگاه‌های ذوب‌آهن اصفهان، آلومینیوم اراک و پرسپولیس از استقلال به جهت تخلف در رعایت سقف قراردادهای فصل بیست‌وسوم لیگ برتر می‌گذرد اما هنوز کمیته‌های انضباطی و یا نهادهای ذی‌ربط در فدراسیون فوتبال درباره صدور و ابلاغ حکم، سکوت کرده‌اند.

در حالی که پیش‌بینی می‌شد حکم نهایی کمیته انضباطی در این پرونده بلافاصله پس از دربی ۱۰۲ فوتبال پایتخت یعنی پنج‌شنبه شب و یا نهایتاً تا صبح شنبه صادر و ابلاغ شود، بین‌التعطیلین باعث شد تا فعلاً حکمی صادر نشود و البته شب گذشته شایعه‌ای در فضای مجازی باعث یک دعوای حسابی شود.

شب گذشته در فضای مجازی خبری آمد مبنی بر این که پرونده رسیدگی شده و به زودی حکم آن صادر و ابلاغ می شود اما خبری از کسر امتیاز نیست؛ این طور استنباط شد که این خبر اگر درست باشد به این معناست که شکایت ها از استقلال بیهوده بوده و این باشگاه هیچ گونه تخلفی مرتکب نشده که شامل کسر امتیاز شود.

همین خبر باعث شد تا مدیر رسانه‌ای تیم، مدیر روابط عمومی و عضو هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس در اینستاگرام با انتشار استوری‌ها و پست‌هایی تند و تیز، از فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی گلایه کنند و صدور رأی تبرئه باشگاه استقلال را در راستای عدم بی‌طرفی و در واقع بی‌عدالتی این نهاد حقوقی فدراسیون بدانند.

این اتفاقات در حالی رخ داده که فدراسیون فوتبال نسبت به این موضوع واکنشی تا این لحظه نشان نداده و همچنان برای افکار جامعه فوتبال این سوال مطرح است که چطور وقتی هنوز کمیته انضباطی رای خود را به دبیرکل فدراسیون ابلاغ نکرده و یا رای به باشگاه ها ابلاغ نشده در فضای مجازی منتشر شده است؟!

مصطفی قهرمانی

شب گذشته انتشار یک خبر درباره صدور حکم کمیته انضباطی در پرونده باشگاه استقلال؛ حواشی و جنجال‌های زیادی را به همراه داشت.