گل‌محمدی: پرسپولیس نتایج خوبی نگرفته؛ دوران سختی را سپری می‌کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری اظهار داشت: شرایط برای بازی کردن واقعا مهیا نبود؛ نه زمین خوب و نه اتفاقاتی که در بازی افتاد. غیر طبیعی و نرمال نیست. نمی‌شود در این زمین بازی کرد. ما دو بار عقب افتادیم و شرایط طوری بود که باید جبران می‌کردیم. در مجموع بازی خوبی از بچه‌ها دیدیم. شاید سه، چهار بار روی دروازه ما آمدند که دو بار آن گل شد. جبران کردن در این زمین و جو سخت بود ولی بچه‌ها زحمت زیادی کشیدند. تلاش زیادی برای بردن بازی کردیم ولی یک‌سری اتفاقات عجیب و غریب و وقفه‌های طولانی در بازی می‌افتد که بازی را سرد می‌کند. تیم استقلال خوزستان با توجه به فوتبالی که دارد فکر نمی کنم دنبال این کارها برود و اصلاً احتیاجی به این کار ندارند.

وی در ادامه بیان داشت: مساوی برای ما نتیجه خوبی نبود. با توجه به شرایط جدول هدف ما بردن بود ولی فکر می‌کنم تیم‌های بزرگ هم اینجا به مشکل خوردند و با اتفاقات بازی بردند. نمی‌دانم چرا این هفته اتفاقات عجیب و غریب و بی‌نظمی باید در فوتبال لیگ برتر ما بیفتد. ضمن اینکه یک‌سری اتفاقات هم در بحث داوری افتاد و آنطور که گفتند دو پنالتی باید برای ما می‌گرفتند و گلی هم که خوردیم خطا بود. من عرب‌براقی را داور سالمی می‌دانم و بازی سختی را قضاوت کرد و امیدوارم این صحبت‌ها اشتباه باشد. به تیم حریف تبریک می‌گویم و فکر می‌کنم به هدف شان که کسب یک امتیاز بود رسیدند.

گل‌محمدی درباره پرتاب اجسام توسط تماشاگران و کیفیت زمین عنوان داشت: اید در بحث هواداری فرهنگ‌سازی شده و مشکلات ریشه‌یابی و بررسی شود. دو تیم دیگر هم در ورزشگاه غدیر بازی می‌کنند و نباید کیفیت آن به این صورت باشد. در این زمین نمی‌شود بازی و موقعیت‌سازی کرد. قبل از بازی به کیفیت خوب و فنی استقلال خوزستان اشاره کردم و فوتبال خوبی که ارایه می‌دهد و لیاقتشان اینجای جدول نیست.

وی در بخش دیگری از نشست خاطرنشان ساخت: نتایج آن چیزی که انتظار داشتیم نبوده و نتایج خوبی نبوده است اما باید در نظر بگیریم در یک فشردگی سخت مسابقات بودیم و پروازهای مختلف و مصدومیت‌ها، آنفلولانزا و ... در نتایج دخیل بوده است. کلا پرسپولیس در بخش حمله و ایجاد موقعیت خوب کار می‌کند اما از موقعیت‌ها استفاده نکردیم. از نظر روحی و روانی تیم تحت فشار است و دوران سختی را طی می‌کنیم و سه بازی تا نیم‌فصل داریم و باید در این سه بازی حداکثر امتیازات را بگیریم و خودمان را بالای جدول نگه داریم و در نیم‌فصل ریکاوری خوبی داشته باشیم. نیم‌فصل سختی را گذارنده‌ایم.

گل‌محمدی در رابطه با گل نبیل باهویی اذعان داشت: بازیکنی که وارد تیم جدید می‌شود نیازمند زمان و فرصت است تا خودش را با شرایط سازش دهد. امروز یک گل زد و فکر می‌کنم شرایط از این پس به‌خوبی پیش برود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتایج چیزی که انتظارش را داشتیم نبود و قطعاً نتایج خوبی نبوده است.