لیگ برتر فوتبال| فستیوال گل آبی‌ها در هوای آلوده/ نکونام؛ فاتح جدال استقلالی‌ها!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم‌های فوتبال استقلال و نساجی مازندران طی دیداری در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 17:30 امشب (سه‌شنبه - 28 آذرماه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یک‌دیگر رفتند.

رویارویی جواد نکونام با سیدمهدی رحمتی و کادر تمام استقلالی دو تیم روی نیمکت که پیش از این سابقه بازی کنار یک‌دیگر در استقلال یا تیم ملی را داشتند، از جلوه‌های ویژه این بازی بود که به حساسیت آن می‌افزود. ضمن این که فرشید اسماعیلی و رشید مظاهری از نساجی سابقه بازی در استقلال را هم داشتند.

مطابق پیش‌بینی‌ها نساجی که پیش از این بازی هم روزگار خوبی نداشت، نتوانست بازی خیلی خوبی را ارائه کند. البته تیم رحمتی تا دقایق پایانی نیمه نخست گلی دریافت نکرد اما ضربه سر آرمین سهرابیان باعث شد تا استقلال به عنوان تیم برنده به رختکن برود.

در نیمه دوم اما آتش‌بازی واقعی استقلالی‌ها در برابر دیدگان تماشاگران و هواداران شروع شد و مهرداد محمدی به همراه آرمان رمضانی به چرخه گلزنی برگشتند و ابوالفضل جلالی هم با شلیکی تماشایی، دروازه هم‌تیمی سابق خود را باز کرد تا استقلال به یک برد پر گل برای تداوم صدرنشینی دست پیدا کند.

استقلال 4
گل: آرمین سهرابیان (۴۳) - مهرداد محمدی (۴۶) - آرمان رمضانی (۵۹) - ابوالفضل جلالی (۶۱)

نساجی صفر
گل: -

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، زبیر نیک‌نفس، ابوالفضل جلالی، کوین یامگا، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، گوستاوو بلانکو و پیمان بابایی.

ترکیب نساجی: رشید مظاهری، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، احسان حسینی، مرصاد سیفی، صابر حردانی، اسماعیل بابایی، محمود قائدرحمتی، فرشید اسماعیلی، نونو دلگادو و محمدرضا آزادی.

 

تیم فوتبال استقلال در برابر تیم نساجی مازندران به پیروزی دست یافت.