عزیزی: قلعه‌نویی اصلا نپرسید چرا از تیم ملی رفتی؛ به کسی آویزان نیستم!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ خداداد عزیزی، مشاور فنی و دستیار سابق امیر قلعه‌نویی در تیم ملی فوتبال ایران پیرامون علت جدایی‌اش از تیم ملی اظهار داشت: متأسفانه مردم و خواست‌ آنها درمورد تیم ملی برای یک عده از دوستان مهم نیست. من تصمیم خودم را برای جدایی از تیم ملی گرفته‌ام. با تماس قلعه‌نویی به تیم ملی رفتم؛ زمانی که بعد از 3 ماه یک سری اتفاقات شخصی برایم افتاد که دوست ندارم درموردش صحبت کنم، به این نتیجه رسیدم که استعفا بدهم.

وی درباره این که صحبتی برای بازگشتش به تیم ملی شده یا نه، عنوان داشت: بعد از استعفایم خیلی از بازیکنان و مربیان تیم ملی تماس گرفتند تا دلیل آن را بدانند ولی برایم جالب بود که قلعه‌نویی اصلا نپرسید که چرا رفتی؟! چی شد؟! من که خودم به تیم ملی نیامده بودم. اگر نمی‌توانستم کمک کنم، چرا زنگ زدید که بیایم؟! من در تمام زندگی‌ام آویزان و مجیزگوی کسی نبوده‌ام؛ به کسی هم نیاز ندارم.

عزیزی در گفت‌وگو با ویژه برنامه «یلدای ایرانی» گفت: من فقط متوجه نمی‌شوم این نسل چرا با نسل های قبلی کل ‌کل دارند؛ الان که نمی‌توانم با ۵۲ سال سن مقابل شما بازی کنم. یکی از مدافعان تیم ملی ما شجاع خلیل زاده است، اگر برگردیم به زمان جوانی من با غلتک از روی او رد می‌شدم! ما روی چراغ پاهایمان را گرم می‌کردیم الان این نسل سه پزشک دارد! زمان مایلی کهن پزشک ما متخصص مغز و اعصاب بود؛ این ها برای ریکاوری داخل آب یخ می‌روند ما آب یخ نداشتیم که بخوریم.

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان خاطرنشان ساخت: من مارادونای فوتبال ایران نیستم و هر جا مسی برود طرفدار آن تیم هستم. چهار بازیکن نسل ما تبدیل به بازیکنان سال آسیا شدند، از نسل شما یک بازیکن هم برترین بازیکن سال آسیا نشده است!

مربی سابق تیم ملی فوتبال گفت: من که خودم به تیم ملی نیامده بودم؛ اگر نمی‌توانستم کمک کنم، چرا زنگ زدید که بیایم؟!