تکرار شایعه تابستانی در زمستان؛ آخرین وضعیت انتقال بزرگ طارمی به میلان

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با پایان سال 2023 میلادی و نزدیک‌تر شدن به پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی فوتبال اروپا پس از ایام کریسمس 2024، مجدداً اخبار انتقال مهدی طارمی، ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان از پورتوی پرتغال به کشورهای دیگر اروپایی مخصوصاً سری‌آ ایتالیا به بحث روز تبدیل شده‌است.

در تابستان گذشته اخبار و شایعات زیادی در رابطه با مهدی طارمی وجود داشت؛ حتی در مقطعی گفته شد که این ستاره فوتبال ایران در آستانه انتقال به فوتبال ایتالیا قرار گرفته و از علاقه دو باشگاه شهر میلان به این بازیکن صحبت شد. با شروع فصل جدید رقابت‌های باشگاهی هم چیزی از شایعات و اخبار پیرامون ترک پورتو توسط وی کم نشده‌است.

در هفته‌های اخیر شایعات در رابطه با انتقال طارمی به اینتر اوج گرفته و حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار مطرح ایتالیایی در رابطه با این موضوع در توییتی نوشت: "اینتر هنوز هم در حال تلاش برای جذب رایگان مهدی طارمی در ژوئن 2024 به عنوان بازیکن آزاد است چرا که پورتو قصد دارد این بازیکن را در ژانویه حفظ کند. اینتر تابستان گذشته نیز به دنبال جذب این بازیکن بود و حالا آنها برای فصل آینده این بازیکن را می‌خواهند‌."

در فصل نقل و انتقالاتی که گذشت تیم‌هایی مانند آث میلان و اینتر برای جذب طارمی تلاش کردند اما به دلیل به توافق نرسیدن بر سر مسائل مالی و پرداخت بند آزادسازی قرارداد این مذاکرات به جایی نرسید تا طارمی این فصل را هم در پورتو بگذراند. حال با نزدیک شدن به پایان قرارداد مهدی طارمی دیگر نیازی به پرداخت بند مربوط به فسخ قرارداد نیست.

«متئو مورتو» خبرنگار ورزشی از علامه مجدد اینتر به طارمی نوشته و در صفحه شخصی خود گفت: اینتر طارمی را در فصل تابستان می‌خواهد. این باشگاه تلاش می‌کند در فصل تابستان و همزمان با اتمام قرارداد طارمی، این مهاجم را به خدمت بگیرد.

«آلفردو پدولا» هم از علاقه اینتر به طارمی صحبت کرد و گفت: اینتر قصد ندارد در فصل نقل و انتقالات زمستانی به سراغ طارمی برود اما در فصل تابستان برای جذب او اقدام خواهد کرد. «تاجون بوکانان» و «پیوتر ژیلینسکی» هم از دیگر گزینه‌های اینتر هستند.

لژیونر ایرانی تیم فوتبال پورتو پرتغال در پایان فصل جاری قراردادش با این تیم به پایان خواهد رسید و به بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد. طارمی در این فصل در ۲۱ بازی برای پورتو ۵ گل به ثمر رسانده و ۳ پاس گل داده است. 

خبرنگار: میعاد نیکخوی سلیمی

انتقال مهدی طارمی از پورتو پرتغال به سری‌آ ایتالیا و مقصد احتمالی شهر میلان وارد فاز جدیدی شده‌است.