خانی: از مسئولان استقلال شکایت کردم؛ از اسم، امضا و اثرانگشت من سؤاستفاده کردند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌رضا خانی، عضو هیأت‌مدیره باشگاه استقلال پیرامون اخبار جعل امضا و اثر انگشت خودش توسط علی خطیر و فرشید سمیعی اظهار داشت: با توجه به 23 سال کار مدیریتی به قوانین آشنا هستم و می دانم که باید مسائل درون باشگاه حل می شد و تعجب می کنم که اصلا چگونه وارد رسانه ها شده است. اتفاقی که افتاد این قرارداد از اصل غیرقانونی بود. چرا که هر قراردادی که می خواهد منعقد و تنظیم شود باید طبق ماده 37 اساسنامه باشگاه، تغییر، تبدیل یا فسخ آن در مورد اموال منقول و غیرمنقول از اختیارات هیات مدیره باشد. قراردادی که در هیات مدیره مطرح نشده، تایید نشده و موارد اساسنامه ای آن تایید نشده، چطور می توانم آن را تایید کنم؟

وی در ادامه بیان داشت: همان زمان رد کردم و گفتم قانونی نیست چون نماینده دولت هستم و نمی توانم کاری که خلاف قوانین است را امضا کنم. بعد از مدتی دیدم قرارداد امضا شده، اسم بنده روی قرارداد است و روی جای اسم من امضا کردند و برای من سوال بود که چطور این اتفاق افتاده است. حق بنده بود که شکایت کنم به دلیل سواستفاده از اسم بنده. هم امضا هم اثر انگشت. در قرارداد هست. جالب است که یک کاری کردید و بعدش هم آمدید اقرار کردید که جای آقای خانی امضا کردید؟ مگر بنده به شما وکالت دادم؟ یا تفویض اختیار کردم؟

خانی درباره این که نیازی به امضای او نبوده، عنوان داشت: موضوع اول اینکه بعد از شکایت من، طبق گفته یکی از اعضای هیات مدیره دوستان صورت جلسه ای تنظیم کردند در 27 تیر که اعضای هیات مدیره در غیاب بنده صورت جلسه کردند که مدیرعامل و سمیعی می توانند امضا کنند.  شما نگاه کنید صورت جلسات ما مرتب شده اما این صورت جلسه شماره ندارد. اصلا این درست است. چرا همین را ندادند به بنگاه معاملات املاک و اسم من را گذاشتند؟ دلیلش این است که بعد از شکایت ما آمدند گفتند تفویض اختیار که نشده است. گفته شده بود مدیرعامل و رئیس هیات مدیره.

وی در رابطه با عضویت در هیأت‌مدیره باشگاه گفت: از 15 مهر تا کنون باشگاه استقلال جلسه ای نداشته که من در آن شرکت کند. طبق اساسنامه هم رئیس یا نایب رئیس هیات مدیره باید دعوت نامه رسمی می داد. هیچ یک از قراردادهای مالی هم در هیات مدیره مطرح نشده است. شکایت قضایی کردم با توجه به وظیفه قانونی ام چون از اسمم استفاده شده است. مراجع ذی صلاح تصمیم گیری خواهند کرد. هیچ صحبتی هم با مدیرعامل نکردم. کتبی نامه زدم به باشگاه و سازمان خصوصی سازی تمامی موارد را. گفته بودم که سیکل کارها قانونی انجام نمی شود اما نمی دانم دوستان چه اصراری دارند کار غیرقانونی انجام دهند. توجیه هم می کنند.

عضو هیأت‌مدیره باشگاه استقلال تصریح داشت: دعوتنامه و صورت جلسه ای در کار نبود. اگر صورت جلسه برای قبل از شکایت است، چرا دیگر اسم من را در مبایعه نامه آوردند. خود آقای سمیعی را می آوردند امضا کند. ایشان ادعا کرده اند از لحاظ قانونی دارای سمت هستند. چرا با نام خودشان امضا نکردند؟ بعد متمم گذاشتند جای من امضا کردند؟ آن متمم اقرار است. من کی تفویض کردم که جای من امضا کنند؟ اتفاق دیگری که رخ داد این است که بعد از شکایت من صورت جلسه‌ای به تاریخ ۲۷ تیرماه تنظیم شد که در آن من را به عنوان فردی غایب اعلام کرده و مواردی ذکر شده که چگونه می‌توان قراردادها را امضا کرد. اما همه صورت جلسات ما به ترتیب و شماره‌دار است و این سند جدید تاریخ هم ندارد. این موضوع به صورت قضایی در حال بررسی است و منتظر هستیم تا شفاف سازی صورت گیرد.

عضو هیأت‌مدیره باشگاه استقلال گفت: از مسئولان باشگاه شکایت کرده‌ام چون آقایان از اسم، امضا و اثرانگشت من سؤاستفاده کرده‌اند.