لیگ برتر والیبال زنان| جدال 5 بردها با حریفان برای رتبه دوم جدول

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته نهم مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر والیبال زنان ایران روز جمعه هشتم دی با برگزاری 3 دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار) و یزد پیگیری می‌شود.
تیم‌های سایپا و مهرسان که با 5 برد و 15 امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم جدول قرار دارند، این هفته در بازی‌های خانگی و برای تثبیت و یا صعود به جایگاه دومی به مصاف حریفان خود می‌روند.

مهمترین مسابقه این هفته جدال مهرسان و سپاهان است که از ساعت 11 در سالن فدراسیون والیبال آغاز می‌شود. سپاهان تاکنون 7 برد متوالی به دست آورده و در صدر جدول قرار دارد و این هفته برای کسب هشتمین برد خود به میدان می‌رود که کار آسانی در خانه حریف ندارد.
دیدار دور رفت دو تیم نیز 12 آبان در اصفهان برگزار شد و سپاهان 3 بر 2 به پیروزی رسید و مهرسان در اندیشه انتقام مسابقه رفت و نزدیک شدن به صدر جدول است. نتیجه این مسابقه در صدرنشینی فولاد تاثیری ندارد اما اگر مهرسان مغلوب شود، شاید رتبه دوم را از دست بدهد.

تیم‌های هوران و پیکان در دومین دیدار هفته نهم لیگ برتر والیبال زنان در سالن یگانگی یزد به مصاف یکدیگر می‌روند. دو تیم هوران و پیکان در رتبه‌های پنجم و ششم جدول قرار دارند و برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر و صعود کننده به پلی‌آف محکوم به پیروزی در مسابقات باقی مانده هستند، بنابراین جدال دو تیم این هفته حساسیت خاصی برای آن‌ها دارد.
پیکانی‌ها در مسابقه دور رفت نیز 3 بر 2 مغلوب هوران شدند و این هفته در خانه حریف باید برای بقا بجنگند. این تیم در صورت پیروزی با 3 امتیاز، رتبه پنجم را از هوران خواهد گرفت.

سالن فدراسیون والیبال میزبان دیگر مسابقه هفته نهم لیگ برتر والیبال زنان است که دو تیم سایپا و ذوب‌آهن از ساعت 14:30 به مصاف یکدیگر می‌روند.
نارنجی‌پوشان سایپا امیدوارند با کسب پیروزی در این بازی خانگی و دریافت 3 امتیاز مسابقه، در رتبه دوم جدول باقی بمانند. سایپا در دور رفت نیز 3 بر صفر در اصفهان به پیروزی رسید و از نظر آماری کار سختی مقابل ذوب‌آهن ندارد، اما شاگردان میترا شعبانیان در تیم اصفهان به شرایط بهتری برای مسابقات رسیدند و دور برگشت را نیز با شکست هوران آغاز کردند در صورتی که در بازی رفت، 3 بر 2 مغلوب این تیم شده بودند.

برنامه کامل دیدارهای هفته نهم لیگ برتر والیبال زنان به قرار زیر است:
یزد، سالن یگانگی، ساعت 11
هوران – پیکان

تهران، سالن فدراسیون والیبال، ساعت 11
مهرسان – سپاهان

تهران، سالن فدراسیون والیبال، ساعت 14:30
سایپا – ذوب‌آهن

تیم‌های 15 امتیازی سایپا و مهرسان در هفته نهم لیگ برتر والیبال زنان برای جایگاه دومی رقابت می کند.