لیگ قهرمانان آسیا| رویارویی سپاهان با الهلال در یک‌هشتم؛ قرعه مرگ برای طوفان زرد

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی دانا؛ پس از برگزاری مراسم قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2024 - 2023 در مقر کنفدراسیون واقع در کوالالامپور، قرعه مرگ به نام تنها نماینده فوتبال ایران در این مرحله از ACL در آمد و تیم فوتبال سپاهان اصفهان در برابر تیم متمول و پرستاره الهلال ریاض از عربستان‌سعودی قرار خواهد گرفت.

تیم‌ها در مرحله حذفی 2 مسابقه رفت و برگشت مقابل هم انجام خواهند داد و رقابت‌های منطقه غرب و شرق به طور جداگانه انجام خواهند شد. 8 تیم برنده به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود خواهند کرد و در فینال نیز برندگان دور نیمه‌نهای در مناطق غرب و شرق با هم بازی می‌کنند. طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا در شرق و دیدار برگشت در غرب برگزار خواهد شد.

ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی فعلی تیم فوتبال سپاهان سابقه سرمربی‌گری تیم الهلال در سال‌های گذشته را دارد و با این تیم به قهرمانی در لیگ روشن عربستان هم رسیده. دیدارهای رفت مرحله یک‌هشتم نهایی ۱۲ و ۱۳ فوریه ۲۰۲۴ (۲۳ و ۲۴ بهمن) و دیدارهای برگشت روزهای ۱۹ و ۲۰ فوریه (۳۰ بهمن و اول اسفند) برگزار می‌شوند.

برنامه بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی غرب آسیا به شرح زیر هستند:

نسف قارشی ازبکستان - العین امارات
الفیحاء عربستان - النصر عربستان
سپاهان ایران - الهلال عربستان
نوبهار نمنگان ازبکستان - الاتحاد عربستان

 

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم پرستاره و متمول الهلال ریاض از عربستان‌سعودی قرار خواهد گرفت.