لیگ برتر فوتبال| استقلال دوباره به صدر رسید/ موتور پیکان دیر روشن شد

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی دانا؛ تیم فوتبال استقلال طی دیداری در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت 16:30 عصر امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فوتبال پیکان رفت.

رویارویی غلام‌رضا عنایتی به‌عنوان سرمربی فعلی خودروسازان با تیم سابق خود و جواد نکونام در واپسین هفته از نیم‌فصل نخست لیگ، از اتفاقاتی بود که جذابیت بالایی داشت. پیکانی‌ها برای فرار از نقطه بحرانی به کسب امتیاز در خانه استقلال نیاز زیادی داشتند.

با این حال اما استقلالی‌ها در نیمه نخست توانستند تا حد زیادی برتری خود را به حریف دیکته کنند اما حملات آبی‌پوشان در این نیمه راه به جایی نداشت. یک موقعیت جدی برای پیکان و خطای عجیب زبیر نیک‌نفس روی بازیکن تیم خودروساز، از دیگر نکات مهم این نیمه بود.

در نیمه دوم بالاخره ضرب حملات شاگردان جواد نکونام جواب داد و پس از یک سانتر مهدی مهدی‌پور روی سر آرمین سهرابیان که به گل تبدیل نشد، دومین دوئت این دو بازیکن جواب داد و استقلال به گل برتری دست یافت.

این اما پایان حملات آبی‌ها نبود و پیمان بابایی که در روزهای اخیر شرایط خوبی نداشته، توانست با توپ‌ربایی و جا گذاشتن 2 بازیکن مدافع پیکان یک گل زیبا را به ثمر برساند و برتری استقلال را تثبیت کند.

در ادامه پیکان که چیزی برای از دست دادن نداشت، جلو کشید و به دروازه استقلال نزدیک شد و پس از چند حمله خطرناک در نهایت در اوقات تلف شده دروازه حسینی را باز کرد تا تختاتف را به حداقل برساند و بازنده شود.

استقلال 2
گل: آرمین سهرابیان (۶۱) - پیمان بابایی (71)

پیکان 1
گل: امیر شهیم  (90+4)

استقلال:
سیدحسین حسینی، صالح حردانی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، کوین یامگا، جعفر سلمانی، زبیر نیک نفس (46- امید حامدی فر)، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، مهرداد محمدی (46- پیمان بابایی)، آرمان رمضانی (73- گوستاوو بلانکو)
سرمربی: جواد نکونام

پیکان:
محمد ناصری، سامان نریمان‌جهان (73- ابراهیم صالحی)، غلامرضا ثابت‌ایمانی، منصور باقری، حامد پاکدل (73- امیر شهیم)، امیرحسین صدقی، علی اکبر رنجبر، امیر طاهر (42- ایمان اکبری)، محمدجواد آزاده، مجتبی حقدوست، محمدحسین فلاح
سرمربی: رضا عنایتی

تیم فوتبال استقلال در دیداری خانگی مقابل پیکان به پیروزی دست یافت.