برای عبور از تنگناها نگاهمان به داخل است

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش پیش از ظهر امروز در مراسم الحاق بیش از ۱۰۰ تریلر تانکربر فوق سنگین به ناوگان ترابری نزاجا با بیان اینکه صراط مستقیم بر اساس آیات مسیری است که اگر بنده‌ای در آن قرار گرفت رستگار خواهد شد، گفت: راه نورانی که به سعادت ختم خواهد شد حتماً مربی و هدایتگری نیاز دارد تا انسان بتواند از تاریکی‌ها عبور کرده و عاقبت بخیر شود.

وی با اشاره به اینکه پیامبران وظیفه رهنمود انسان را در طول تاریخ داشتند و در ادامه مسیر پیامبران ائمه معصومین این ماموریت را عهده دار شدند ادامه داد: امروز امام معصومی بین ما نیست و وجود نازنین رسول اکرم (ص) نیز وجود ندارد ولی خداوند فرموده است زمین از حجت خدا خالی نخواهد شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: امروز نماد هدایت ما وجود ولی فقیه است که به نیابت از ائمه ماموریت دارد که حکومت را به سمت عاقبت به خیری رهنمود کند.

امیر حیدری با اشاره به اینکه سه اصل را به عنوان اصول فرماندهی در نظر گرفته‌ایم گفت: ولایت محوری عدالت محوری و شایسته سالاری را در دستور کار فرماندهی خود قرار داده‌ایم تا به عنوان اصول کار، ما را در خدمت رسانی یاری کند.

وی با اشاره به اینکه در فرع کارها و برنامه هایمان ۳۱ طرح را به حضور مقام معظم رهبری گزارش داده‌ایم عنوان کرد: امروز با یک چراغ روشن فروع کارمان را با اتکا به اصول انجام می‌دهیم .

امیر حیدری با اشاره به اینکه در این مسیر دستاورد کارمان روشن است خاطرنشان کرد: در طول این مدت رضایتمندی رهبری را دریافت کردیم که همین به عنوان پاداش ما کافی است و باید این سعادت را حفظ کنیم.

وی با اشاره به اینکه در نیروی زمینی ارتش به عنوان یک ناظر شاهد هستم که انسان‌های شریفی مشغول به خدمت هستند تاکید کرد: سه موضوع تربیتی را در طول دوران مسئولیت یاد گرفتم اینکه طرح و برنامه داشته باشم تا بر اساس آن طرح و برنامه حرکت کنم، با برنامه حرکت کردن در دستور کار تک تک نیروهای نزاجا است، دوم  دقت در انتخاب افراد عاشق به نظام و در نهایت حمایت و میدان دادن به افراد است باید به افراد عاشق میدان داد.

امیر حیدری با اشاره به اینکه برای عبور از تنگناها طبق توصیه رهبری نگاهمان باید به داخل باشد تاکید کرد خرید تجهیزات از تمام کشورها راحت است اما با میدان دادن به افراد روز به روز مشکلی از مشکلات نیروی زمینی را حل می‌کنیم و در این مسیر جلوخواهیم رفت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: خرید تجهیزات از تمام کشورها راحت است اما نگاهمان به داخل است، با میدان دادن به افراد روز به روز مشکلی از مشکلات نیروی زمینی را حل می‌کنیم.