پلاسمای سرد به مدد بیمارانی با زخم‌های خاص آمده است/ سامانه پلاسماتراپی تحولی عظیم در فرایند درمان سرطان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اسلامی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی در آیین بهره‌برداری از دومین کلینیک درمان زخم بر پایه فناوری پلاسما در شهر کرج  گفت:  یکی از اهداف سازمان انرژی اتمی ایران در زمینه توسعه نقش فناوری‌های هسته‌ای در حوزه سلامت است.

وی ادامه داد: بر اساس اهداف سازمانی، مقرر شده تا فناوری‌هایی که برپایه تحقیقات و پژوهش‌ها به‌دست می‌آیند را تجاری‌سازی کرده و به جامعه ارایه دهیم تا مردم کشور بتوانند از خدمات و فواید این دستاوردها بهره‌مند شوند.

وی افزود: با تعاملاتی که با دانشگاه‌ علوم پزشکی استان البرز برقرار کرده‌ایم، امروز شاهد افتتاح و بهره‌برداری چند رخداد علمی- پزشکی خواهیم بود.  دومین کلینیک جامع درمان زخم بر پایه فناوری پلاسما را با همکاری و همت این دانشگاه افتتاح شد.

وی در پایان گفت: در این کلینیک با استفاده از پلاسمای سرد به مدد بیمارانی می‌آییم که دچار زخم‌های خاص هستند و با کمک فناوری پلاسما می‌توان آن‌ها را درمان کرد.

 

 

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی در آیین بهره‌برداری از دومین کلینیک درمان زخم بر پایه فناوری پلاسما در شهر کرج گفت: یکی از اهداف سازمان انرژی اتمی ایران در زمینه توسعه نقش فناوری‌های هسته‌ای در حوزه سلامت است.