اردوی زمستانی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام در 5 استان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، اردوی تیم ملی آبهای آرام زنان و مردان که از ۲۸ آذر با هدف حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک پاریس در دریاچه آزادی آغاز شده بود، از امروز ۱۲ دی در 5 استان با حضور ملی‌پوشان و هدایت مربیان و دستیاران ادامه پیدا می‌کند.

این اردو تا ۴ بهمن‌ماه در استان‌های تهران، خوزستان، گلستان، گیلان و مازندران دنبال خواهد شد.

در استان تهران هدیه خیرآبادی و مائده شورگشتی از تهران در بخش کانوکانادایی زنان تمرینات خود را تحت نظر رعنا بهلولی کمک مربی انجام می‌دهند.

در استان خوزستان شهرستان دزفول هیوا افضلی از کرمانشاه در بخش کانوکانادایی زنان و شهلا بهروزی‌راد از کرمانشاه در بخش پاراکانو تمرینات خود را تحت نظر مهسا مجللی مربی و سرپرست ادامه می‌دهند.

در استان گلستان شهرستان بندر ترکمن عادل مجللی از گلستان و سیدکیا اسکندانی از تهران در بخش کانوکانادایی آقایان تحت نظر دامون صادقی دستیار مربی و علی اصولی به عنوان سرپرست اردو می‌زنند.

در استان گیلان شهرستان بندرانزلی علی آقامیرزایی و پیمان قویدل از گیلان در بخش کایاک آقایان و الناز شفیعیان و تانیا کارگر‌پور از گیلان و کیانا کمال‌زاده از هرمزگان در بخش کایاک زنان با هدایت آرش بصارت‌دار مربی آقایان، الهه خوارزمی مربی زنان و عباس صیادی سرپرست اردو تمرینات خود را ادامه می‌دهند.

در استان مازندران شهرستان بابلسر محمدنبی رضایی از مازندران در بخش کانوکانادایی آقایان تمرینات خود با هدایت ایمان پورعزیز مربی و سرپرست انجام خواهد داد.

اردوی تیم ملی آبهای آرام الف با هدایت مربیان و دستیاران در 5 استان تهران، خوزستان، گلستان، گیلان و مازندران دنبال می‌شود.