آنچه قدرت را به رخ دشمن می کشاند حضور پرشور در انتخابات است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار رسول سنایی راد در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و یادبود شهید سیدرضی موسوی همزمان با دهه بصیرت و هفته مقاومت که در مسجد جامع شهر دماوند برگزار شد، اظهار داشت: شهید سلیمانی فردی بود که خودسازی کرد و جامعه و دیگران را نیز به سمت خوسازی کشاند و امروز نیز الگویی است ارزشمند چراکه حاصل تربیت در یک خانواده مذهبی است.

در این مراسم با توجه به حادثه تروریستی روز گذشته در مسیر گلزار شهدای کرمان و شهادت ده‌ها تن از هموطنان و زائران گلزار شهید حاج قاسم سلیمانی، این حادثه خونین مورد محکومیت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی هم در طراحی جنگ حرفی برای گفتن داشت و هم در اجرای عملیات حضور پرشور، افزود: دشمن از صدای او می ترسید و نیروهای جهاد از صدای ایشان قوت می گرفتند چراکه جهادگران را در میدان عمل آموزش می داد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: دشمنان تصور می کردند که اگر سلیمانی را شهید کنند، دیگر کار تمام است اما دیدیم عاشقان این شهید بزرگوار در مراسم تشییع جانانه به میدان آمدند و نمازی که بر پیکر ایشان خوانده شد همچون حماسه عاشورایی بود و این حماسه موجب شد سیلی محکمی از سوی جمهوری اسلامی به کشورهای متخاصم وارد شود.

معاون سیاسی ستاد فرماندهی کل قوا با بیان اینکه این سیلی محکم موجب شد تا گروهی همچون حماس قدرتمند به میدان آید و سیلی محکمی به دشمن بزند، گفت: امروز جنایت های دشمن در افکار عمومی جهان به یک نفرت تبدیل شده است و به گونه ای شده که فلسطین جزو اخبار روز جهان است و در مقابل حماس محبوبیت بالایی یافته است.

سردار سنایی راد خاطرنشان کرد: امروز باید آگاه، آماده و قوی باشیم چراکه آنان به دنبال این هستند تا جنگ را داخل ایران بکشانند و آنچه می تواند در تحقق این مهم موثر باشد، حضور پرشور و حداکثری در انتخابات، شرکت در نماز جمعه و حضور در صحنه های مختلف است.

این مقام مسئول افزود: امروز جهاد تبیین همگانی است و غیرتی در میان است که شهید سلیمانی نیز پای این غیرت ایستاد و آنچه این شهید بزرگوار را بزرگ می کند سابقه الهی و غیرت اوست چراکه اهل توکل بود؛ اسفند ماه حماسه ای از جنش حماسه پیروی انقلاب خلق کنیم .

در این مراسم، حجت‌الاسلام حاج علی اکبری امام جمعه موقت تهران،حجت‌الاسلام فتاح‌دماوندی امام جمعه دماوند، طاهرخانی فرماندار دماوند، عرب سرهنگی مشاور ایثارگران فرماندار دماوند، رضایی‌مهر شهردار دماوند، اعضای شورای اسلامی شهر دماوند، حسین‌پور بخشدار مرکزی دماوند، سرهنگ نجفی فرمانده سپاه دماوند، سرهنگ ملکی فرمانده انتظامی دماوند و جمعی از مدیران ادارات و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

این مراسم با نوای حاج علی کرمی و کربلایی محمدحسین حدادیان و همچنین اجرای گروه سرود دانش‌آموزی ثامن الحجج همراه بود.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: امروز باید ایران قوی باشد و آنچه قدرت را به رخ دشمن می کشاند، حضور پرشور در انتخابات است.