بهترین هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اقلام تبلیغاتی مدت‌هاست که توسط صاحبان مشاغل و مدیران جهت افزایش آگاهی در مورد محصولات و خدمات‌شان استفاده می‌شوند. گنجاندن محصولات تبلیغاتی در کمپین‌های بازاریابی یک استراتژی اثبات شده برای همه کسب و کارها است.

در حال حاضر اقلام تبلیغاتی مانند سررسید تبلیغاتی، در اشکال و اندازه‌های مختلف، از لوکس و گرانقیمت گرفته تا کم هزینه ارائه می‌شوند. اگر شما به دنبال یک سرمایه گذاری مقرون به صرفه برای تبلیغ و معرفی برندتان هستید؛ می‌توانید از هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت، استفاده کنید.

از آنجایی که هدایای تبلیغاتی بسیار متنوع هستند؛ مهم است که قبل از خرید، مؤثرترین اقلام را برای بازاریابی کسب و کارتان پیدا کنید. در اینجا به نکاتی در خصوص انتخاب هدایای تبلیغاتی ارزان و چند پیشنهاد ویژه پارسیانوین در این خصوص می‌پردازیم.

هدایای تبلیغاتی ارزان چیست؟

هدایای تبلیغاتی راهی قدرتمند برای دستیابی به مشتریان جدید هستند اما برای خرید آنها مجبور نیستید بودجه کلانی را در نظر بگیرید. خوشبختانه اقلام به صرفه‌تری نیز وجود دارند که راهی موثر و ارزان برای گسترش نام تجاری شما هستند.

هدایای تبلیغاتی ارزان و خوش‌قیمت مانند هدایای گران، تاثیرات ماندگاری بر روی خریداران بالقوه شما ایجاد می‌کنند؛ البته به شرط اینکه از فروشندگان معتبری تهیه شوند که همچنان به کیفیت و جذابیت محصولات تبلیغاتی حتی با وجود قیمت ارزان متعهد مانده‌اند.

هدایای تبلیغاتی ارزان بسیار متنوع بوده و متناسب با نیازهای خاص بازاریابی کسب و کار شما قابل انتخاب هستند. از این هدایا معمولا برای مقاصد زیر استفاده می‌شود:

  • ارائه در کنفرانس‌ها یا نمایشگاه‌های تجاری
  • معرفی محصولات یا خدمات جدید
  • استفاده به عنوان بخشی از کمپین‌های تبلیغاتی
  • ارائه از طریق تبلیغات ویژه یا هدایا و ...

انتخاب هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت مزایای زیادی برای کسب و کار شما دارد. این نوع هدایا که بیشتر اقلام بسیار کوچک و سبک هستند؛ با قیمت‌های مقرون به صرفه و حداکثر تأثیر، به راحتی می‌توانند جایگزین اقلام گران‌تر شده و علاوه بر کاهش هزینه‌های سفارش، حتی هزینه‌های حمل و نقل را نیز کاهش دهند.

علاوه بر این خرید هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت به صورت عمده شامل تخفیفات اضافه‌تری نیز می‌شود که در نهایت سود شما را از این روش بازاریابی افزایش می‌دهد. به این ترتیب برای دستیابی به یک بازاریابی موثر از طریق هدایای تبلیغاتی، نیازی به صرف هزینه‌های هنگفت ندارید؛ بلکه با چند محصول تبلیغاتی مقرون به صرفه که مردم مایل به استفاده از آنها هستند نیز می‌توانید نظر مشتریان را به خود جلب کنید.

انواع هدایای تبلیغاتی ارزان

اگر به تازگی کسب و کار کوچکی را راه اندازی کرده‌اید یا به هردلیلی به دنبال کاهش هزینه‌های تبلیغاتی خود هستید؛ می‌توانید از هدایای تبلیغاتی ارزان در پارسیانوین استفاده کنید. برای پیدا کردن محصولات تبلیغاتی مناسب که جذاب و مقرون به صرفه باشند؛ باید بیشتر جستجو کنید.

برخی اقلام مانند خودکار، ماگ و زیرلیوانی گزینه‌های مفید و مقرون به صرفه‌ای هستند که همچنان تاثیرات خوبی روی مشتریان بر جای می‌گذارند. در ادامه به معرفی این محصولات می‌پردازیم.

  • خودکار تبلیغاتی

خودکارها از قدیمی‌ترین اقلام موجود در دنیای تبلیغات هستند که به مقرون به صرفه بودن و کارایی بالا معروف‌اند. شما می‌توانید با یک هزینه کم، خودکارهای پلاستیکی یا خودکارهای فلزی با کیفیت عالی را از پارسیانوین تهیه کرده و از آنها برای چاپ نام برند و معرفی کسب و کارتان استفاده کنید.

از آنجایی که همه به ابزارهای نوشتاری مانند خودکار تبلیغاتی نیاز دارند؛ تهیه یکی از خودکارهای تبلیغاتی ارزان قیمت، یکی از بهترین گزینه‌ها برای افزایش آگاهی از برند شما است.

  • ماگ تبلیغاتی

درست همانند هدایای تبلیغاتی برای عید نوروز، اینجا نیز با استفاده از ماگ‌های تبلیغاتی جذاب و چشمگیر موجود در پارسیانوین به راحتی و با یک قیمت مقرون به صرفه می‌توانید نام تجاری خود را در مرکز توجه قرار دهید. این محصولات تبلیغاتی جذاب و پراستفاده، راهی مطمئن برای افزایش آگاهی از نام تجاری و به جای گذاشتن تأثیر ماندگار بر مشتریان، کارمندان و شرکای شما هستند.

استفاده از ماگ‌های زیبا و سفارشی که لوگو، شعار یا طراحی منحصر به فرد کسب و کارها را به روشی خلاقانه و تاثیرگذار به نمایش می‌گذارد؛ یک گزینه ایده آل برای بازاریابی است. در ادارات می‌توان از این ماگ ها برای پذیرایی از مهمانان و کارمندان استفاده کرد.

پارسیانوین انواع ماگ‌های تبلیغاتی مرغوب را با قیمت‌های متناسب با بودجه شما به فروش می‌رساند. همچنین از تکنیک‌های چاپ پیشرفته برای ارائه طرح‌های پر جنب و جوش و چشم‌نواز، جهت تمایز برند شما از دیگران استفاده می‌کند.

  • زیرلیوانی تبلیغاتی

زیر لیوانی‌های تبلیغاتی یک راه عالی دیگر برای تبلیغ کسب و کار شما هستند. آنها را می‌توانید روی میز کافه‌ها، رستوران‌ها و هتل‌ها ببینید. از زیرلیوانی به  منظور محافظت از سطوح و جلوگیری از ریخته شدن مایعات بر روی آنها استفاده می‌شود.

برای مشاهده انواع زیرلیوانی‌های ارزان قیمت و جذاب کافی است به محصولات پارسیانوین مراجعه کنید. انواع زیر لیوانی‌های ما با تزئین لوگوی شما که بر روی پد چاپ یا حکاکی شده، در دسترس هستند.

بهترین هدیه تبلیغاتی ارزان

هنگام سفارش بهترین هدیه تبلیغاتی ارزان، هرچه بیشتر در مورد مشتریانتان بدانید، بهتر است. برای مثال دانستن اینکه چه کسی در بین مخاطبان هدف شما قرار دارد و سبک زندگی آنها چگونه است؛ در تعیین نوع محصولات تبلیغاتی با تاثیرات ماندگارتر مفید می‌باشد.

بسته به برنامه‌‌های شما، برای هر بودجه‌ ای که دارید انتخابی از میان محصولات تبلیغاتی وجود دارد. همچنین دریافت تخفیف‌‌های بیشتر برای حجم سفارشات بالا امکانپذیر است. راز موفقیت در بازاریابی با هدایای تبلیغاتی، ارزش افزوده‌ای می‌باشد که سفارش این اقلام به همراه خواهد داشت.

نکته مهم در تهیه بهترین هدیه تبلیغاتی ارزان، بالاتر بودن ارزش ظاهر آنها نسبت به هزینه‌ای است که می‌پردازید. از طرفی هزینه نباید تنها عامل شما برای تهیه هدایای تبلیغاتی باشد؛ بلکه توجه به کیفیت و سبک نیز امر ضروری جهت موفقیت بازاریابی در کسب و کارتان خواهد بود.

درواقع حتی با بودجه محدود، برندسازی باید با درجه کیفی بالا ثابت بماند. بنابراین سعی کنید با تامین کنندگانی کار کنید که در کنار ارائه قیمت های رقابتی به کیفیت هدایای تبلیغاتی خود نیز اهمیت می‌دهند. با بررسی و تحقیق دقیق، هر کسب ‌و کاری می‌تواند هدایای تبلیغاتی باکیفیتی پیدا کند که با بودجه درنظر گرفته شده هماهنگی داشته باشد.

خرید هدیه تبلیغاتی ارزان

در شرایط کنونی چه کسی نیازی به محدود کردن هزینه‌ها ندارد؟ مخصوصا زمانی که صحبت از بازاریابی می‌شود که در آن باید هزینه‌ها را برای توجیه مالی فعالیت‌های تبلیغاتی محدود کرد. به همین دلیل است که در حال حاضر طیف وسیعی از هدایای تبلیغاتی در رنج قیمتی متنوعی ارائه شده‌اند تا شما بتوانید طبق بودجه خودتان بهترین انتخاب را داشته باشید.

مزایای خرید هدیه تبلیغاتی از پارسیا نوین عبارتند از:

تنوع بالای اقلام تبلیغاتی برای همه کسب و کارها

فروش هدایای تبلیغاتی با چاپ سفارشی با کیفیت

ارائه قیمت‌های پایین متناسب با بودجه شما

خدمات بی نظیر به مشتریان

 

سخن پایانی

با خرید یک محصول تبلیغاتی ارزان اما جذاب و با کیفیت، باز هم می‌توان توجه بخش بزرگی از بازار هدف را جلب کرد. آیتم‌های تبلیغاتی ارزان‌تر یک راه مقرون به صرفه برای معرفی برند شما هستند. در بالا برخی از اقلام تبلیغاتی محبوب و کم‌هزینه را به شما معرفی نمودیم که همگی می‌توانند برای گنجاندن نام برند و لوگوی شما سفارشی شوند.

جهت سفارش این محصولات یا مشاهده اقلام تبلیغاتی دیگر، حتما از بخش محصولات وب سایت ما دیدن کنید. شما همچنین می‌توانید از کارشناسان ما در بخش فروش جهت تهیه بهترین و مناسب ترین هدیه تبلیغاتی مشاوره دریافت نمایید.

اقلام تبلیغاتی مدت‌هاست که توسط صاحبان مشاغل و مدیران جهت افزایش آگاهی در مورد محصولات و خدمات‌شان استفاده می‌شوند. گنجاندن محصولات تبلیغاتی در کمپین‌های بازاریابی یک استراتژی اثبات شده برای همه کسب و کارها است.