زنان جامعه ما باید از هویتی که در معرض صدمه است دفاع کنند

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انسیه خزعلی معاون امور بانوان ریاست جمهور در نشست تکریم بانوان شهیده ارتش گفت: تقدیر و تعظیم مقام زن در واقع تقدیر هدفی است که خداوند در خلقت زن نهاده است. اگر این هدف کم شمرده شود با چالش جمعیتی مواجه خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه جایگاه مادر به عنوان یک شغل هنوز جا نیفتاده است عنوان کرد:  امام خمینی (ره) و جضرت آیت الله خامنه ای به زنان ما الگوی جهانی و جایگاه واقعی را ارائه دادند.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با اشاره به اینکه برخی زنان در بخش های نظامی و برخی دیگر در پشت جبهه فعالیت میکنند تصریح کرد: تعبیر مقام معظم رهبری این است که من با همه فعالیت های بانوان موافقم با حفظ حریم خانواده و حفظ حریم خانم ها.

خزعلی با اشاره به اینکه امروز در جنگ ترکیبی زنان در خط مقدم هستند و میتوانند خنثی کننده دشمن باشند تاکید کرد: در غزه شاهد بودیم که زنان، مردان و همه مردم دنیا بر ضد اسراییل به میدان آمدند و سلاحی را که علیه مردم فلسطین ایجاد کرده بودند بر ضد خودشان به کار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه زنان وظیفه دارند خط مقدم باشند، خانه ها را حفظ و از هویتی که در معرض صدمه است دفاع کنند تاکید کرد: ما میراث دار شهدایی هستیم که در خط مقدم همه چیز را فدای این کشور کردند.

خزعلی خاطرنشان کرد: امروز نیاز به این داریم که در تدبیر سخت و نرم از فکر زنان بهره ببریم، زنان ما در عرصه های مختلف درخشیدند و با فکر و توانمندی خود در حال فعالیت هستند.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: زنان وظیفه دارند خط مقدم باشند، خانه ها را حفظ و از هویتی که در معرض صدمه است دفاع کنند.