قلی زاده: از الان نمی‌توانیم درباره قهرمانی صحبت کنیم/ حسنی: از مصدومیت مرتضی ناراحت شدم

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آخرین تیم ملی فوتبال در جزیره کیش عصر امروز در استادیوم المپیک برگزار شد. در حاشیه این تمرین مجید حسینی، علی قلی زاده و رضا اسدی با نظر تیم رسانه‌ای تیم ملی فوتبال به محل تعیین‌شده آمده و به گفت‌وگو با خبرنگاران پرداختند.

 

 

قلی زاده: از الان نمی توانیم درباره قهرمانی صحبت کنیم

علی قلی‌زاده در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم ملی فوتبال اظهار داشت: شرایط تیم ملی خوب پیش می‌رود و یک دیدار تدارکاتی نیز با برد پشت سر گذاشتیم و امیدوارم در جام ملت‌های آسیا این روند را داشته باشیم. بورکینافاسو تیم قدرتمندی بود و امیدوارم از این بازی درس‌هایی بگیریم و استفاده کنیم.

وی در مورد شانس قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا تصریح کرد: تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم که بهترین نتایج را بگیریم اما از الان نمی‌توانیم درباره قهرمانی حرف بزنیم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم تا بتوانیم برنده شویم و مردم را خوشحال کنیم.

هافبک تیم ملی فوتبال در رابطه با وضعیت خودش گفت: مصدومیت طولانی مدت داشتم اما خدا را شکر همه چیز خوب است. از امیر قلعه‌نویی تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد.

قلی‌زاده در خصوص اینکه برخی‌ها اعتقاد دارند با شرایط فوتبال ایران حضور در جمع چهار تیم پایانی جام ملت‌های آسیا می‌تواند دستآورد خوبی باشد، گفت: نسل فعلی با این کیفیت یکی از بهترین نسل‌های فوتبال است. امیدوارم جزو چهار تیم پایانی باشیم و تا پای جان برای موفقیت تیم ملی تلاش می‌کنیم.

 

 

حسینی: از مصدومیت مرتضی خیلی ناراحت شدم

سیدمجید حسینی مدافع تیم ملی در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم ملی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی برای ما بود، به خصوص اینکه همه بازیکنان بازی کردند. خدا را شکر شرایط تیم خیلی خوب است و اردوی خوبی در کیش داشتیم. فردا به قطر می‌رویم و شرایط خودم هم خیلی خوب است. همه بازیکنان همدل هستیم تا ان‌شاءالله نتیجه بگیریم.

وی در واکنش به این موضوع که امکانات تیم ایران با سایر مدعیان قابل مقایسه نیست و با این وضعیت شرایط را برای رسیدن به هدف تیم ملی چطور می‌بیند، گفت: بله، امکانات و شرایط یکسان نیست. آنها خیلی جلوتر از ما هستند اما ما خیلی بازیکنان خوبی داریم؛ چه کسانی که در لیگ بازی می‌کنند و چه کسانی که بیرون از ایران هستند. همه یکدل هستیم و همه تلاش می‌کنیم. فرقی هم نمی‌کند که چه کسی بازی کند و باید یکدل باشیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

مدافع تیم ملی درباره مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی نیز تصریح کرد: من خودم آن صحنه را دیدم، ناراحت شدم. مرتضی خیلی می‌توانست به تیم ملی کمک کند و من بازی او را خیلی دوست دارم. او می‌توانست خیلی به تیم ملی کمک کند و دوست خوب من است و امیدوارم هر چه سریع‌تر بهبود پیدا کند.

 

 

اسدی: یک سال است مهاجم بازی می کنم

رضا اسدی در حاشیه تمرین تیم ملی در جزیره کیش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالم که در این اردو و در این جمع ملی‌پوشان حضور دارم. اردوی خیلی خوبی داریم به هماهنگی نسبی هم رسیده‌ایم فردا هم عازم قطر هستیم و امیدوارم شرایط خوبی را داشته باشیم و بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. در جزیره کیش همه چیز خوب است مخصوصاً از محل استراحت و هتل و محل تمرین‌مان و همه چیز خیلی خوب است.

اسدی در مورد اینکه چقدر امیدوار است تا درخشش در لیگ برتر را در تیم ملی هم داشته باشد، عنوان کرد: این چیزی نیست که مخصوص من باشد، مخصوص همه بازیکنان است. همه تمام توان و تلاش‌شان را می‌گذارند تا تیم ملی بهترین نتیجه را بگیرد. 

وی در مورد حمایت هواداران از تیم ملی گفت: خیلی خوب بوده مثل همیشه؛ همه در کنار هم هستیم. امیدوارم با حمایت‌شان و دعای خیر‌شان ما را کمک کنند و در نهایت نتیجه خوبی بگیریم.

مهاجم تیم ملی فوتبال در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی براینکه کسی انتظار نداشت شما در خط حمله بتوانید در تیم ملی هم پدیده شوید، گفت: حدود یکسال است که مهاجم بازی می‌کنم و بیشتر در فاز هجومی بازی می‌کنم. فرصتی به من داده شود تمام تلاشم را می‌کنم جواب لطف امیر قلعه‌نویی را بدهم و هم سرباز خوبی برای کشور عزیزمان و مردم ایران باشم.

سه بازیکن تیم ملی در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی در جزیره کیش در جمع خبرنگاران صحبت کردند.