تیراندازی قهرمانی آسیا| استارت مسابقات با مدال نقره تپانچه/ دهمی سبقت الهی در 10 متر زنان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در نخستین روز از مسابقات تیراندازی آسیایی توزیع سهمیه المپیک نمایندگان کشورمان در تپانچه بادی ۱۰ متر مردان در خط آتش ایستادند.

در پایان دور مقدماتی سجاد پورحسینی با امتیاز ۵۸۰ در رده سوم ایستاد و به فینال راه یافت. وی در فینال در رده چهارم ایستاد.

جواد فروغی با امتیاز ۵۷۷ در جایگاه دهم و امیر جوهری‌خو با امتیاز ۵۷۵ در رده شانزدهم ایستادند و به کار خود در ماده تپانچه پایان دادند.

تیم ملی تیراندازی ایران با ترکیب سجاد پورحسینی، جواد فروغی و امیر جوهری‌خو در بخش تیمی با مجموع امتیاز ۱۷۳۲ بعد از تیم هند در رده دوم ایستاد و تیم کره نیز سوم شد.

پایان رقابت‌های تپانچه ۱۰ متر زنان/ گلنوش سبقت الهی نهم شد

 در نخستین روز از مسابقات قهرمانی آسیا در جاکارتای اندونزی، زنان کشورمان در تپانچه 10 متر پشت خط آتش ایستادند.

در پایان مرحله مقدماتی گلنوش سبقت الهی با 574 امتیاز در جایگاه نهم ایستاد و تنها با یک امتیاز کمتر، از صعود به فینال باز ماند. هانیه رستمیان دیگر نماینده کشورمان نیز با امتیاز 573 امتیاز در رده سیزدهم ایستاد.

صبح امروز تیم تپانچه مردان کشورمان با ترکیب جواد فروغی، سجاد پورحسینی و امیر جوهری‌خو موفق به کسب نشان نقره تیمی در تپانچه 10 متر شد. سجاد پورحسینی نیز در جایگاه چهارم ایستاد.

در آغاز رقابتهای تیراندازی قهرمانی آسیا، تیم تپانچه ایران به مدال نقره دست یافت.