تمام تلاشم را برای کاهش آمار تصادفات کردم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سید کمال هادیان‌فر رئیس پلیس راهور فراجا در مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس راهور فراجا گفت: خدا را شاکریم که توفیق داد که خادمی باشیم برای نظام جمهوری اسلامی؛ پیشاپیش تبریک عرض می‌کنم خدمت سردار سید تیمور حسینی که تلاش‌های بسیاری برای پلیس راهور داشته‌اند.

وی افزود: در محضر فرمانده کل سردار احمدرضا رادان از تلاش همه همکاران که صادقانه و صمیمانه در طول این ۵ سال خدمت کردند در راه‌ها و جاده‌های کشور در سرما و گرما خدمت کردند تشکر می‌کنم.

سردار هادیانفر بیان داشت: تمام تلاش ما برای کاهش جانباختگان در تصادفات رانندگی بود همچنین امیدوارم بتوانیم با مدیرت صحیح ترافیک و با کمک سایر دستگاه‌ها، کاهش جانباختگان را تصادفات داشته باشیم.

براساس این گزارش، امروز دوشنبه ۱۸ دی ماه ۱۴۰۲ مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور فراجا با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور و جمعی از مسؤولین کشوری و لشکری در سالن همایش نوالرضا شهرک آزمایش برگزار شد.

با حکم فرمانده کل انتظامی کشور سردار سید تیمور حسینی به سمت ریاست پلیس راهنمایی و رانندگی کشور منصوب شد.

پیش از این سردار هادیانفر عهده‌دار این سمت بود و سردار حسینی نیز جانشینی پلیس راهور را به عهده داشت

سردار هادیانفر با بیان اینکه تمام تلاش ما برای کاهش جانباختگان در تصادفات رانندگی بود گفت: امیدوارم بتوانیم با مدیرت صحیح ترافیک و با کمک سایر دستگاه‌ها، کاهش جانباختگان را در تصادفات داشته باشیم.