جام ملت‌های آسیا| سردار اخراجی رم؛ امروز در اردوی تیم ملی/ آزمون در راه قطر

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی دانا؛ در دومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا (کوپا ایتالیا)، دیشب (چهارشنبه) تیم‌های فوتبال لاتزیو و رم از ساعت 20:30 به وقت تهران در ورزشگاه المپیکوی شهر رم به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر لاتزیو خاتمه یافت.

در جریان این دیدار حساس، سردار آزمون مهاجم ایرانی رمی‌ها که در دقیقه 58 به جای ریک کارسدورپ به میدان رفته بود، در دقیقه دهم وقت‌های تلف شده نیمه دوم به دلیل برخورد فیزیکی با یک بازیکن لاتزیو، از داور کارت قرمز مستقیم گرفت و زمین بازی را ترک گفت.

بر اساس اعلام رسانه تیم ملی فوتبال، سردار آزمون می‌بایست تا عصر امروز خودش را به اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان واقع در کشور قطر برای شرکت در جام ملت‌های آسیا 2023 معرفی کند که این اتفاق احتمالاً تا ساعت 17 امروز به وقت قطر رخ خواهد داد و امیر قلعه‌نویی تمام 26 بازیکن خود را در اختیار خواهد داشت.

آزمون حالا در قامت یک بازیکن اخراجی از بازی رم به اردوی تیم ملی اضافه خواهد شد تا سردار اخراجی رمی‌ها، چشم امید و بازیکن تأثیرگذار ژنرال فوتبال ایران در هجدهمین دوره از تورنمنت معتبر قاره کهن لقب بگیرد.

اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان در کمپ الریان کشور قطر، از عصر امروز تکمیل شده و با 26 بازیکن ادامه خواهد یافت.