واکنش رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع به حمله آمریکا و انگلیس به یمن

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه بعد از جلوگیری کشور یمن از عبور کشتی های حامل سلاح و مهمات در دریای سرخ به مقصد اسرائیل، کشور های آمریکا و انگلیس مناطق مختلف یمن را بمباران و موشک باران نمودند گفت: این حملات وحشیانه ی کشورهای مدعی حقوق بشر، حامل این پیام است که کسی حق ندارد در مقابل جنایات و کشتار بی رحمانه ی بیش از ۲۳ هزار نفر از مردان و زنان و کودکان غزه و فلسطین اعتراض نماید و کشتی های حامل سلاح و مهمات را برای کشتار بیشتر مردم فلسطین متوقف نماید.

وی افزود: امروز تقابل واقعی بین جبهه ی حق و جبهه ی باطل بطور شفاف و صریح  رخ داده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با محکوم کردن جنایات وحشیانه ی امریکا، انگلیس، اسرائیل و اربابان نظام سلطه در غزه و فلسطین، سوریه و عراق و لبنان و یمن اعلام کرد:  از جبهه ی مقاومت در برابر زورگویی های ظالمان و مستکبران حمایت می نمائیم.
 وی تأکید کرد: امروز اعلان موضع و اعلان برائت از جنایات آمریکا و اسرائیل و انگلیس و حامیان آنها  بر همه ی مسلمانان در سراسر جهان واجب است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: امروز اعلان موضع و اعلان برائت از جنایات آمریکا، اسرائیل و انگلیس و حامیان آن‌ها بر مسلمانان واجب است.