ایرانمنش: مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان در کره جنوبی بسیار سخت است/ برای کسب یک سهمیه المپیک تلاش می‌کنیم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حمیده ایرانمنش مربی تیم ملی تنیس روی میز زنان با اشاره به برگزار شدن اردو در تاریخ 6 الی 16 دیماه در تهران اظهار داشت: در این اردو اتفاقات و برنامه ریزی های بسیار خوبی رخ داد و پس از آن مهشید اشتری به رقابت های بین المللی قطر اعزام شد و اکنون در قطر است.

وی در ادامه به برگزاری لیگ ایران در اوایل بهمن ماه اشاره کرد و افزود: پس از لیگ مجددا در تهران اردوی دیگری را برای تیم ملی برگزار خواهیم کرد و پس از اتمام اردو ورزشکارانمان جهت شرکت در لیگ 2 روزه به ترکیه اعزام خواهند شد و پس از بازگشت عازم کره جنوبی جهت حضور در مسابقات قهرمانی تیمی جهان خواهیم بود.

ایرانمنش خاطرنشان ساخت: مسابقات قهرمانی جهان در کره جنوبی بسیار سخت و برای ما حائز اهمیت است و پس از آن در راستای افزایش آمادگی پینگ‌پنگ بازان جهت حضور در رقابت های فیدر لبنان، کرواسی، اسلوونی و آلمان پس از گذراندران یک مدت کوتاه استراحت، مجددا اردویی را برگزار خواهیم کرد.

همچنین مربی تیم ملی تنیس روی میز زنان به مسابقات انتخابی المپیک پاریس اشاره کرد و گفت: در ابتدا قرار بود این مسابقات از 28 اسفندماه الی 1 فروردین ماه برگزار شود که این زمان به اواسط اردیبهشت ماه موکول شد و ما منتظر اعلام تاریخ نهایی برگزاری مسابقات انتخابی هستیم و برای حضور در مسابقات و گرفتن سهمیه برنامه ریزی کرده ایم.

وی افزود: گرفتن سهمیه المپیک با توجه به رقابت با پینگ پنگ بازان کشورهای قدرتمند ازبکستان و قزاقستان که دائما به رقابت‌های بین‌المللی اعزام می‌شوند، کار بسیار سختی است ولی ما تلاش خود را می‌کنیم که با برنامه ریزی و برگزاری اردوها بتوانیم یک سهمیه آسیای میانه را از آن زنان ایران کنیم.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز زنان گفت: گرفتن سهمیه المپیک با توجه به رقابت با پینگ پنگ بازان سایر کشورها کار بسیار سختی است.