صاحبان قلم و اندیشه، فرهنگ ساز جامعه هستند/ هدف اصلی فضای مجازی تغییر ارزش هاست

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هشتمین همایش اندیشه و قلم صبح امروز (سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲) با حضور امیر سرتیپ دادرس جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و جمعی از فرماندهان ارتش  در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.

امیر سرتیپ محمدحسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه صاحبان قلم و اندیشه، فرهنگ ساز جامعه هستند، اظهار داشت: در عصری زندگی می‌کنیم که اوج تهاجم فرهنگی علیه کشورمان است، فضای مجازی نهاد خانواده ها را بی اعتبار کرده است و هدف اصلی آن در یک دوره میان مدت تغییر ذائقه ها است.

وی افزود: اگر اقدام ما منتهی به دین نشود آن چیزی نیست که ما را ارتقا دهد ما باید خود عالی را ارتقا دهیم.

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه هدف اصلی فضای مجازی تغییر ارزش هاست، گفت: غرب میتواند ارزش های جامعه و فرزندانمان را به مرور زمان تغییر دهد، پس کار اهل قلم در این دوره سخت است تا چتر انقلاب فراگیر شود و فرزندانمان به سمت شبکه های خارجی نروند.

در این آیین از هشت کتاب سرود سربلندی، آبی بیکران عشق، راهبرد ولایت، جان بر سر پیمان، کارنامه فرمانده، به وقت شانزده و چهار سایت پدافندی سوباشی، پیشرفت و اقتدار در گام دوم انقلاب و جهاد تبیین در گام دوم انقلاب اسلامی رونمایی و از نویسندگان برتر ارتشی و غیر ارتشی که در حوزه ارتش اثر داشته‌اند، قدردانی شد.

بیشتر بخوانید:

اختتامیه هشتمین همایش اندیشه و قلم ارتش

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه صاحبان قلم و اندیشه، فرهنگ ساز جامعه هستند، گفت: غرب میتواند ارزش های جامعه و فرزندانمان را به مرور زمان تغییر دهد، پس کار اهل قلم در این دوره سخت است تا چتر انقلاب فراگیر شود.