وعده به اجرا درآمد/ سیلی محکم‌ تر در راه است

حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در واکنش به حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر تروریست ها اظهار داشت: حمله دیشبی که برادران سپاه انجام دادند وعده ای بود که مسئولان عالی رتبه داده بودند.

وی افزود: این حمله به کسانیکه در این کشور دست به ترور زدند و برخی از بزرگان محور مقاومت را به شهادت رساندند از جمله شهید سید رضی موسوی و مظلومان حادثه کرمان که جز زوار حاج قاسم بودند و به شهادت رسیده‌اند، پاسخ داد. طبیعی بود که این ها باید یک سیلی سختی دریافت می‌کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاکید کرد:‌ حمله موشکی سپاه پاسداران در پاسخ به جنایت‌های تروریست‌هاست که در این چند ماه اخیر رخ داده بود و احتمالاً سیلی محکم‌ تر نیز در راه است.

اظهارات حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی در پی این مطرح شد که بامداد امروز سه‌شنبه ۲۶ دی ماه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور سه اطلاعیه، از موشک‌باران و انهدام مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در اقلیم کردستان عراق، انهدام محل‌های تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با جنایات اخیر تروریستی کرمان و راسک در سوریه و انهدام مقرهای جاسوسی و تجمع گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در منطقه با موشک‌های بالستیک خبر داد و اعلام کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به شرارت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن فرماندهان سپاه و جبهه مقاومت، با اشراف و تسلط اطلاعاتی بر مقرها و تحرکات این رژیم در منطقه، با شلیک موشک‌های بالستیک، یکی از مقرهای اصلی جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در اقلیم کردستان عراق را مورد هدف قرار داده و آن را منهدم نمود.

طبق این اطلاعیه «این مقر مرکز توسعه عملیات جاسوسی و طراحی اقدامات تروریستی در منطقه و خصوصا کشور عزیزمان بوده است.»

بیشتر بخوانید:

عملیات موشکی سپاه؛ بخشی از انتقام ایران از موساد و داعش
پایگاه نظامی آمریکا هدف قرار گرفت

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در واکنش به حمله موشکی سپاه به مقر تروریست ها گفت: حمله دیشبی که برادران سپاه انجام دادند وعده ای بود که مسئولان عالی رتبه داده بودند.