طارمی در آستانه انتقال قطعی به اینترمیلان؛ مهدی تا تابستان 2024 در ایتالیا

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ با فرارسیدن موعد نقل‌وانتقالات زمستانی فوتبال اروپا، مدت قرارداد باقی مانده مهدی طارمی با باشگاه پورتو به یک نیم‌فصل کاهش یافت که بر این اساس طبق قوانین، ستاره ایرانی مجاز به مذاکره، توافق و حتی عقد پیش‌نویس قرارداد با باشگاه‌های دیگر شده است.

از این رو مدیر برنامه مهدی طارمی طی ارتباط با سران باشگاه ایتالیایی اینترمیلان، پروژه ناتمامی که از تابستان مسکوت باقی مانده بود را مجدداً کلید زد که طبق خواسته و پیشنهاد مدیران افعی‌ها، قرار بر این شده تا مهدی طارمی به شکل رایگان و آزاد تا تابستان 2024 به تیم فوتبال اینتر بپیوندد و راهی سری‌آ شود.

بنا بر اعلام فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس و ایتالیایی حوزه نقل‌وانتقالات، باشگاه اینتر در حال نزدیک شدن به توافق برای جذب مهدی طارمی به عنوان بازیکن آزاد در ماه جولای (تیر) است. مدت قرارداد طارمی با اینتر 2 ساله با آپشن تمدید برای سال سوم خواهد بود و جزئیات نهایی برای عقد قرارداد پس از پایان مسابقات جام ملت‌های آسیا بین طرفین مورد بحث قرار می‌گیرد.

شنیده می‌شود به علت امکان برخورداری طارمی از پاسپورت پرتغالی (اروپایی) تا تابستان سال میلادی جاری، احتمالاً امور نهایی مربوط به ثبت قرارداد پس از اخذ پاسپورت دوم مهدی انجام شود تا طارمی سهمیه آسیایی لقب نگرفته و با سهمیه اروپایی به این تیم ایتالیایی برود.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان به تیم فوتبال اینترمیلان ایتالیا خواهد پیوست.