قایدی: من و قلی‌زاده خیلی شلخته‌ایم/ محرمی: همه‌چیز برای قهرمانی در آسیا مهیاست

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی دانا؛ مهدی قایدی، وینگر تکنیکی تیم ملی فوتبال کشورمان پیرامون حضور در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: در بهترین حالتی که می‌توانستم باشم، هستم. سعی کردم تلاشم را بیشتر کنم و پیراهن با ارزش تیم ملی در جام ملت‌ها را بپوشم. من خودمان را در فینال می‌بینم و حداقل اینکه جزو چهار تیم هستیم. انتخاب من در خط حمله «همه» بازیکنان هجومی تیم ملی است! اشتباه کرده بودم که هیچ‌گاه با قلی‌زاده هم‌اتاقی نبوده‌ام؛ من و قلی‌زاده خیلی شلخته‌ایم! 

وی در ادامه بیان داشت: آشپزی من خوب است و هر چه بخواهید درست می‌کنم. کلیپ‌های قلی‌زاده را تماشا می‌کنم و سبک بازی‌اش را دوست دارم. بازیکن راست پا سردار و طارمی را انتخاب می‌کنم. خودم سر زن خوبی هستم ولی قدم کوتاه است! شجاع خلیل‌زاده را به عنوان سر زن انتخاب می‌کنم؛ در قدرت دفاعی انتخاب من مجید حسینی است.

قایدی در پایان گفت: در سرعت، انتخابم خودم و محبی هستیم؛ هوش فوتبالی سامان قدوس بالاست. در استایل آقای جهانبخش را انتخاب می‌کنم. آدم شاد و رفیق‌بازی هستم و تنها مشکل خانم من همین است! آذر ماهی هستم و خصوصیات این ماه شکاک بودن است ولی من زود اعتماد می‌کنم! 

همچنین صادق محرمی درباره پیروزی تیم ملی در گام نخست اظهار داشت: بازی‌های اول شرایط خاص خود را دارد و مهم این بود که سه امتیاز را گرفتیم. تمام تمرکزمان این بود که گلهای بیشتری بزنیم و گل نخوریم. به اینکه ممکن است مصدوم شویم فکر نکردیم. دوست داشتم تیم برانکو پیروز شود. هنگ کنگ تیم دونده‌ای دارد و باید با تمام قوا ظاهر شویم. همه چیز مهیاست تا اتفاقی که سال‌ها منتظر بودیم را رقم بزنیم.

در نهایت هم محمد محبی عنوان داشت: با گلزنی در دقایق اول توانستیم بازی خود را ارائه دهیم. در مواقعی که تمرین نداشتیم بازی‌های دیگر را تماشا کردیم و ژاپن و کره جنوبی تیم خوبی بودند. من دوست دارم اگر صعود کردیم و به کره جنوبی خوردیم اولین گلم را مقابل این تیم بزنم. این جام حداقل برای ما که پنجاه سال قهرمان نشده‌ایم خیلی مهم است. با تمام تمرکز برای هر بازی تلاش می‌کنیم تا دست پر به ایران برگردیم.

بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان درباره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا نکات جالبی را مطرح کردند.