تشکیل ستاد پاسخگویی«برخط» به درخواست‌های مردمی همزمان با سفر رئیس جمهور به فیروزکوه و دماوند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسدالله تقی زاده در تشریح تشکیل ستاد ویژه پاسخگویی برخط گفت: همزمان با سفر رئیس‌جمهور به شهرستانهای فیروزکوه و دماوند پاسخگویی تلفنی در سامانه ارتباطی مردم با دولت (سامد) انجام شد. در حقیقت همزمان با این سفر پاسخگویی آنلاین و مشاوره و ثبت درخواست‌های مردمی در سامانه (سامد) با محوریت نهاد ریاست جمهوری و اداره کل بازرسی و ارتباط مردمی استانداری تهران انجام شد.

مدیر کل بازرسی استانداری تهران ادامه داد: در این برنامه که همزمان با این سفر صورت گرفت به منظور ثبت درخواست‌های مردم با رئیس‌جمهور و راهنمایی و مشاوره در ارتباط با موارد اعلامی، اقدامات لازم صورت پذیرفته و خط ارتباطی ۱۱۱ فعال و همکاران معاونت ارتباط مردمی بیش از ۳۰۰ مورد پاسخگویی داشتند.

وی تأکید کرد: دریافت و پردازش نامه های مردمی در سفر نیز یکی از اقدامات اجرایی بود که با نظارت و هماهنگی مرکز ارتباط مردمی نهاد ریاست جمهوری صورت می‌پذیرد.

مدیرکل بازرسی استانداری تهران از تشکیل ستاد پاسخگویی «برخط» به درخواست‌های مردمی در سامانه «سامد» همزمان با سفر رئیس جمهور به شهرستان های فیروزکوه و دماوند خبر داد.