ترمانینی: اتفاقات غزه روی ما تاثیر گذاشت/ جهان باید فلسطین مظلوم را حمایت کند

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا اعزامی به قطر؛ فلسطین محبوبترین تیم جام ملتهای آسیاست. این تیم اگرچه ممکن است از لحاظ فنی توانایی رقابت با تیم های بزرگ آسیا را نداشته باشد اما نگاه بسیاری از رسانه ها و هواداران حاضر در جام ملت‌های آسیا را به خود جلب کرده است و همه به آن احترام می گذارند. این نکته ایست که بازیکن تیم ملی فلسطین نیز به آن واقف است و در گفتگو با خبرنگار دانا در قطر به آن اشاره کرد.

میکائیل ترمانینی بازیکن فلسطین درباره شرایط این تیم برای حضور در جام ملت‌های آسیا با وجود اتفاق هایی که در غزه رخ داد، در گفتگو با خبرنگار دانا اظهار داشت: ما حدود یک ماه در کمپ تمرینی بود ولی اتفاقات غزه روی تیم ما تاثیر گذاشت و نمی توانیم منکر آن شویم ولی با این حال سعی کردیم خودمان را برای این مسابقات آماده کنیم.

او درباره اینکه فلسطین دومین تیم پرطرفدار جام می تواند بعد از قطر باشد و خیلی ها از جمله ایرانی ها از این تیم حمایت می کنند، عنوان کرد: قطعا جهان باید حامی کسی باشد که مظلوم واقع شده و آن را همراهی کند تا به حقش برسد. ما از همه کسانی که از ما حمایت می کنند، ممنون هستیم و قدر آنها را می دانیم.

این مدافع که در الکاظمیه کویت بازی می کند، درباره اینکه شکست برابر ایران چه تاثیری روی کارتان داشت که مقابل امارات اینقدر خوب بازی کردید، یادآور شد: ما برابر امارات با بدشانسی نتوانستیم به پیروزی برسیم ولی ایران تیم بزرگ و قدرتمندی است که بازیکنان بسیار خوبی هم دارد. ما مقابل ایران خوب بازی نکردیم و نتوانستیم تاکتیک شان را خنثی کنیم اما برای بازی با امارات سعی کردیم نقاط ضعف مان را برطرف کنیم. فکر می کنم که این کار را هم کردیم و سعی می کنیم بازی به بازی بهتر شویم.

بازیکن تیم ملی فوتبال فلسطین گفت: جهان باید فلسطین مظلوم را حمایت کند تا به حقش برسد.