جام ملت‌های آسیا| بازگشت خلیل‌زاده و ترابی به تمرین تیم ملی و استقبال ویژه خبرنگاران خارجی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا اعزامی به قطر؛ آخرین جلسه تمرینی اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان در زمین چمن شماره 2 کمپ الریان، زیرنظر امیر قلعه‌نویی و دستیارانش از ساعت ١٨ با حضور تمامی بازیکنان ملی‌پوش برگزار شد و اصحاب رسانه نیز اجازه 15 دقیق حضور در تمرین را داشتند.

*پیش از آغاز تمرین قربانعلی پور مربی بدنساز تیم موانع را روی زمین جایگذاری کرد.

*مربیان تیم ملی از آندو گرفته تا رحمان و مطهری پیش حضور بازیکنان با توپ تمرین می کردند. «چالش تیرک» بین آندو، رحمان رضایی و حمید مطهری پیش از شروع تمرین امشب تیم ملی برگزار شد.

*آب‌پاش‌های زمین پیش از حضور بازیکنان اقدام به آبیاری چمن کردند تا شرایط چمن برای تمرین آماده باشد.

*در شروع تمرین به سیاق همیشه بازیکنان دور کادر فنی حلقه زدند تا شنونده صحبتهای امیر قلعه نویی باشند. 

*بعد از پایان صحبتهای امیر، بازیکنان در کنار هم برای تجلیل از کریم انصاری فرد به دلیل انجام 100 بازی ملی عکسی به یادگار گرفتند. پیراهن سفید کریم با شماره 100 به وی اهدا شد. 

*شجاع خلیل زاده و مهدی ترابی که در روزهای گذشته به دلیل مصدومیت انفرادی تمرین می کردند، امروز در تمرینات تیمی پابه پای سایر بازیکنان تمرین کردند. 

*با آغاز تمرینات بدنی، دروازه بانها از سایر بازیکنان جدا شده و زیر نظر مربی گلرها تمرینات اختصاصی انجام دادند. 

*تمرینات موسوم به جای خالی با شور و هیجان و طراوت خاصی توسط بازیکنان زیر نظر قربانعلی پور و در محدوده کنزها انجام شد. امیر قلعه نویی شخصا بر تمرینات نظاره گر بود.

*«سامان قدوس» زیر نظر مانیکونه تمرینات تاکتیکی اختصاصی انجام داد.

*تمرین امروز تیم ملی با استقبال قابل توجهی از سوی خبرنگاران و همینطور رسانه‌های خارجی مواجه شد و به همین دلیل مسئولان رسانه تیم ملی فضای درنظر گرفته شده برای خبرنگاران را گسترش دادند.

* مجید حسینی به دلیل مصدومیت در تمرین حضور نداشت و تنها غایب آخرین تمرین تیم ملی پیش از دیدار سوم مرحله گروهی به شمار رفت.

ملی‌پوشان فوتبال کشورمان در آخرین جلسه پیش از بازی با امارات در کمپ الریان زیرنظر امیر قلعه‌نویی تمرین کردند.