آخرین اخبار از یکصدونهمین روز عملیات طوفان الاقصی/ تعداد شهدای فلسطین به 25هزار و 490 نفر رسید

به گزارش خبرنگار بین الملل شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد یکصدونهمین روز از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی شده است که ارتش رژیم صهیونیستی همچنان به ارتکاب جنایات و تجاوزات خود در نوار غزه ادامه می دهد.

ارتش صهیونیستی به هلاکت13 نظامی خود در درگیری‌های جنوب غزه اذعان کرد

ارتش رژیم اسرائیل رسما اذعان کرد که 13 تن از نظامیانش در درگیری‌های جنوب نوار  غزه کشته شده‌‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد از آغاز جنگ در غزه 545 نفر از نظامیان این رژیم کشته شدند.

اسرائیل همچنین شمار کشته‌های این رژیم از آغاز حمله زمینی به غزه را هم 213 نفر اعلام کرده است.

وقوع آتش سوزی در شهر اشغالی اشدود

رسانه‌های عربی از وقوع آتش سوزی در نزدیکی شهرک اشغالی اشدود واقع در مجاور منطقه نوار غزه خبر دادند.

انهدام یک نفربر ارتش صهیونیستی در جنوب غزه

گردا‌ن‌های القسام اعلام کرد یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی را در شهر خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه با راکت ضدزره یاسین 105 هدف قرار داده و منهدم کرده است.

تظاهرات ضد صهیونیستی در جنوب ترکیه

اهالی شهر دیاربکر ترکیه واقع در جنوب این کشور، در حمایت از غزه و مقاومت فلسطین راهپیمایی اعتراضی برگزار کردند.

هلاکت 21 نظامی اسرائیلی در مرکز غزه

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد 21 افسر و نظامی این رژیم در مرکز  نوار غزه کشته شده‌اند.

ارتش رژیم اسرائیل رسما اذعان کرد که 10 تن از نظامیانش در درگیری‌های جنوب نوار  غزه کشته شده‌‌اند.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی به‌شدت سیاست سانسور را درباره تلفات ارتش خود اعمال می‌کند و تلفات واقعی در این عملیات مقاومت بسیار بیشتر از آمار اعلام‌شده از سوی صهیونیستها است.

کانال دوازدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: ما در برابر یک فاجعه بزرگ قرار داریم؛ تعداد کشته‌های ارتش در نبردهای نوار غزه، از 50 نفر فراتر رفته است.

صبح دردناک برای رژیم اسرائیل

اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم اسرائیل در واکنش به تلفات بی‌سابقه ارتش رژیم اسرائیل در نوار غزه طی 109 روز جنگ گفت که صبح امروز صبح دردناک و ناراحت کننده‌ای برای اسرائیل است.

سرنگونی پهپاد صهیونیست‌ها در شمال غزه

گردان‌های المجاهدین اعلام کرد که یک فروند پهپاد ارتش رژیم اسرائیل از نوع 528 اسکای را در شمال غزه ساقط کرده است.

جزئیات هلاکت نظامیان اسرائیلی در غزه

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در مورد جزئیات حادثه خان یونس اعلام کرده که روز گذشته گروهی از نیروهای ذخیره تیپ 261 که ماموریت‌های امنیتی را در مناطق مرزی جنوب نوار غزه انجام می‌دهند، طی ماموریتی برای منفجر کردن چند ساختمان در نزدیکی موانع مرزی حدود 600 متر وارد اردوگاه شدند و از آن‌ها خواسته شده بود 10 ساختمان را با همکاری نیروهای منهدسی منفجر کنند.

در پایان این عملیات، مبارزان مقاومت فلسطین چندین راکت به سمت نظامیان رژیم صهیونیستی شلیک کردند که یکی از آن‌ها به یک دستگاه تانک اصابت کرد و دو نظامی طی آن زخمی شدند و راکت دیگر هم به یکی از ساختمان‌هایی که بمب‌گذاری شده بود، اصابت کرد و در نهایت هر دو ساختمان منفجر شده و فرو ریختند و شمار زیادی از نظامیان اسرائیلی به هلاکت رسیدند.

سانسور و پنهان کاری اسرائیل در اعتراف نکردن به تلفات و خسارات خود

شبکه خبری المیادین گزارش داد شب گذشته 3 عملیات جداگانه علیه نظامیان اشغالگر  صهیونیستی انجام شد و تاکنون ارتش اسرائیل آن را اعلام نکرده است.

در این گزارش آمده است که یکی از عملیات‌ها علیه نظامیان اسرائیلی در اطراف اردوگاه المغازی انجام شد و این عملیات مؤید این مطلب است که مقاومت فلسطین می‌تواند در هر مکانی به رژیم  صهیونیستی ضربه بزند.

حزب الله تجمعات ارتش اسرائیل را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه اول خود اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم مقاوم فلسطین و  پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان، امروز سه‌شنبه تجمعات نظامیان رژیم اسرائیل را در بلندی‌های «کوبرا» با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده و به صورت مستقیم به هدف اصابت کرده است.

شلیک بیش از 20 موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که طی دو ساعت گذشته صدای آژیر در منطقه الجلیل و مناطق دورتر از نقطه مرزی برای چهارمین بار به صدا در آمده است.  بر اساس این گزارش، برق چندین شهرک در این منطقه قطع شده است.
خبرنگار الجزیره قطر گزارش داد که بیش از 20 موشک از جنوب لبنان به سمت مراکز نظامی در الجلیل شلیک شده است.
رسانه‌های صهیونیستی همچنین از اصابت موشک به شهرک «شیفر» در غرب «صفد» در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

تعداد شهدای فلسطین به 25هزار و 490 نفر رسید

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه از هفتم اکتبر تاکنون ، 25هزار و 490 فلسطینی شهید و 63هزار و 354 نفر دیگر مجروح شدند.

وزارت بهداشت غزه همچنین اعلام کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی در طی 24 ساعت گذشته مرتکب 22 بار  تجاوز و کشتار در حق ملت فلسطین شده و  195 نفر را در غزه به شهادت رسانده و 354 نفر را مجروح کرده است.

سه کشته و چند زخمی در عملیات گردان‌های قسام

مجاهدان گردان‌های القسام یک اتاق بمب‌گذاری شده را در غرب شهر خان یونس در جنوب نوار غزه پس از ورود گروهی از نیروهای پیاده ارتش رژیم صهیونیستی منفجر کردند که طی آن سه نظامی اسرائیلی کشته و تعدادی دیگر هم زخمی شدند.

هدف قرار گرفتن تانک مرکاوا در غرب خان یونس

گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس اعلام کرد که رزمندگان مقاومت موفق شدند یک دستگاه تانک مرکاوا ارتش رژیم صهیونیستی را با راکت یاسین 105 در غرب خان یونس هدف قرار دهند.

سرنگونی یک فروند پهپاد در نزدیکی مرز سوریه و اردن

وزارت دفاع سوریه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که یگان مرزبانی این کشور توانست یک فروند پهپاد را در نزدیکی مرز سوریه و اردن ساقط کند.

قطر: تلاش‌ها برای وساطت در غزه ادامه دارد

وزارت خارجه قطر تأکید کرد که تلاش‌ها برای وساطت در غزه ادامه دارد و بسیاری از اطلاعات منتشر شده در این باره از اساس غلط است. کمک‌های وارد شده به غزه بسیار کم است و قطع تماس‌ها در این منطقه راه را برای وساطت می‌بندد.

دوحه بار دیگر تأکید کرد که ما هرگونه تلاش برای کوچاندن اجباری ساکنان نوار غزه را محکوم می‌کنیم. کما اینکه هدف قرار دادن عمدی بیمارستان‌ها و کادر درمان آن در نوار غزه را محکوم می‌کنیم.

تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد یکصدونهمین روز از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی شده است که ارتش رژیم صهیونیستی همچنان به ارتکاب جنایات و تجاوزات خود در نوار غزه ادامه می دهد.