قدوس: قهرمانی در آسیا رؤیای ماست؛ با طارمی و آزمون یک بر صفر جلو هستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی دانا؛ سامان قدوس، هافبک طراح تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با نشریه سوئدی «Fotbollskanalen» اظهار داشت: قبل از بازی با امارات، صعود خودمان را به مرحله حذفی قطعی کرده بودیم و در نظر داشتیم که بازی خوبی ارائه کنیم. تلاش زیادی کردیم و می‌خواهیم در همه دیدارها پیروز شویم. صعود به فینال رقابت‌ها و قهرمانی برای ما یک رؤیاست. با این حال ما بازی به بازی پیش می‌رویم. دو مهاجم (مهدی طارمی و سردار آزمون) در اختیار داریم که وقتی با هم بازی می‌کنند، احساس می‌کنیم یک بر صفر جلو هستیم.

وی درباره بازی زیرنظر امیر قلعه‌نویی و رویارویی با سوریه عنوان داشت: باید سخت تلاش و برای یکدیگر بازی کنیم. وقتی می‌خواهیم قهرمان شویم، مهم نیست به مصاف چه تیمی می‌رویم. من این اعتماد را در تیم ملی و تیم برنتفورد حس می‌کنم. در این تیم‌ها باید به‌عنوان هافبک بازی کنم و از این مسئله لذت می‌برم. سرمربی تیم ملی به من باور دارد و از کار کردن با او لذت می‌برم.

قدوس راجع به آینده باشگاهی‌اش هم گفت: من تا تابستان سال 2024 با برنتفورد قرارداد دارم و باید ببینیم پس از آن چه پیش می‌آید. تابستان زینه‌های دیگری هم داشتم که مالمو یکی از آنها بود. این پیشنهاد (مالمو) برای من و خانواده‌ام واقعاً هیجان‌انگیز بود، اما به لیگ برتر انگلیس و تیم برنتفورد بازگشتم.

هافبک تیم ملی ایران گفت: وقتی مهدی طارمی و سردار آزمون در زمین هستند، انگار یک بر صفر جلو افتاده‌ایم