آخرین اخبار از صدوسیزدهمین روز عملیات طوفان الاقصی/ آمار شهدای غزه به 26هزار و 257هزار نفر رسید

به گزارش خبرنگار بین الملل شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد صدوسیزدهمین روز از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی شده است که حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی فلسطین در غزه ادامه دارد و در پی تداوم این حملات برق بیمارستان ناصر در خان یونس کاملا قطع شد.

سنتکام حمله به نفتکش انگلیسی را تایید کرد

فرماندهی ستاد مرکزی ارتش آمریکا بامداد امروز شنبه ضمن تأیید شلیک یک موشک به سمت نفتکش انگلیسی مارلین لوآندا، مدعی شد که یک فروند موشک ضدکشتی یمنی را که برای شلیک آماده می‌شد، منهدم کرده است.

بمباران منازل مسکونی در نوار غزه

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که جنگنده‌ها و توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی بامداد و صبح امروز نیز مانند روزهای گذشته بخش‌های مختلف نوار غزه را زیر آتش حمله‌های خود قرار دادند.

خبرنگار شبکه المیادین تصریح کرد که توپخانه رژیم صهیونیستی شرق خان یونس واقع در جنوب نوار غزه را هدف قرار داد.

همچنین حمله‌های توپخانه ای رژیم صهیونیستی علیه منطقه‌های اطراف بیمارستان ناصر و دیگر بخش‌های شهر خان یونس ادامه داشته است.

جنگنده‌های این رژیم نیز بخش‌های مختلف رفح واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کردند به طوری که در جریان تخریب خانه‌های مسکونی در محله الجنینه در شرق رفح تعدادی از فلسطینی‌های بی گناه به شهادت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند.

صدای آژیر در الجلیل در شمال فلسطین اشغالی به صدا در آمد

منابع خبری از فعال شدن آژیر در شهرک «شلومی» در الجلیل الغربی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

فرماندهی ستاد مرکزی ارتش آمریکا بامداد امروز شنبه ضمن تأیید شلیک یک موشک به سمت نفتکش انگلیسی مارلین لوآندا، مدعی شد که یک فروند موشک ضدکشتی یمنی را که برای شلیک آماده می‌شد، منهدم کرده است.

28 شهید و بیش از 80 زخمی در حمله به خان‌یونس

در تداوم بمباران رژیم صهیونیستی به خان‌یونس در جنوب نوار غزه طی 24 ساعت گذشته، 28 فلسطینی شهید و بیش از 80 نفر دیگر زخمی شدند.

انهدام نفربر زرهی رژیم صهیونیستی در خان‌یونس

گردان های القسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد که یک نفربرزرهی رژیم صهیونیستی را در محله الامل در غرب شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه با راکت الیاسین 105 هدف قرار داد.

شلیک چندین موشک از خاک لبنان به شمال فلسطین اشغالی

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که حزب الله لبنان طی ساعت‌های اخیر موشک برکان به شمال فلسطین اشغالی  شلیک کرده است.

خبرنگار المیادین درجنوب لبنان نیز از شلیک سه موشک از خاک لبنان به اطراف مرکز نظامی «جل العلام» در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

رادیو رژیم صهیونیستی از اصابت 4 موشک از جنوب لبنان به سمت شهرک «شلومی» در الجلیل خبر داده که بر اساس ادعای این رسانه صهیونیستی، تلفات و خسارتی به همراه نداشته است.

حمله مقاومت لبنان به تجمع نظامیان صهیونیستی با موشک «برکان»

مقاومت اسلامی لبنان تجمع نظامیان صهیونیست در اطراف مرکز نظامی «جل العلام» واقع در شمال فلسطین اشغالی را با موشک برکان هدف قرار داد که مستقیم به هدف اصابت کرده است.

حزب الله در بیانیه دوم خود اعلام کرد که تجمع نظامیان صهیونیست در مرکز نظامی «العباد» را با موشک هدف قرار داده است.

حمله راکتی به شهرک صهیونسیت نشین نزدیک غزه

سریاالقدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از حملات راکتی به سدیروت، نیرعام و دیگر شهرک‌های صهیونیست نشین مجاور غزه خبر داد.  

القدس همچنین از درگیری شدید مبارزان این جنبش با نظامیان و خودروهای زرهی رژیم صهیونیستی با مسلسل و گلوله‌های ضد زره در مناطق درگیری غرب و جنوب خان‌یونس خبر داد.

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شهرک الناقوره لبنان

منابع خبری از حمله پهپادی رژیم صهیویمستی به اطراف شهرک الناقوره در جنوب لبنان خبر دادند.

خبرنگار المیادین از جنوب لبنان همچنین از حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به اطراف شهرک مجدلزون والناقورة گزارش داد.

آمار شهدای غزه به 26هزار و 257هزار نفر رسید

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که آمار شهدای فلسطین در غزه از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه به 26هزار و 257 نفر رسیده است.

بر اساس آمار وزارت بهداشت فلسطین، در این مدت 67هزار و 797هزار نفر دیگر مجروح شدند.

رژیم صهیونیستی همچنین 18 کشتار و جنایت طی 24 ساعت گذشته مرتکب شده که در جریان آن 174نفر شهید و 310 نفر دیگر زخمی شدند.

تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد صدوسیزدهمین روز از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی شده است که حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی فلسطین در غزه ادامه دارد.