لیگ هاکی روی یخ| تداوم صدرنشینی لاستیک بارز در مردان و ام دات آر در دختران

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  پانزدهمین هفته از رقابتهای لیگ هاکی روی یخ با تداوم صدرنشینی لاستیک بارز همراه بود.
در رقابتهای این هفته دو تیم نیروی زمینی ارتش و آیس باکس با هم به رقابت پرداختند در این بازی  نیروی زمینی ارتش 6 بر 3 بر آیس باکس غلبه کرد. آریا قاسمی مقدم از آیس باکس و محمدامین کره ای از نیروی زمینی ارتش برترین بازیکنان میدان شدند.

بازی بعدی را تیم های ام دات آر و  فلفل های روسی برگزار کردند این بازی را ام دات آر 7 بر صفر به سود خود به پایان رساند. بهترین بازیکن تیم ام دات آر ابوالفضل اسلامی و بهترین بازیکن تیم فلفل‌های روسی نوید علیزاده بودند.

در دومین دیدار هفته  نیز ام دات آر این بار برابر سایمان تبریز به میدان رفت. در این رقابت جذاب نیز ام دات آر به پیروزی رسید و با نتیجه 10بر2 حریف را مغلوب کرد و 36 امتیازی شد. بهترین بازیکن تیم سایمان تبریز حمید آبکار و بهترین بازیکن تیم ام دات آر امیرعلی اشعری بودند.

دیدار بین تیم های لاستیک بارز  و معرفت نو ورامین  نیز برگزار شد و لاستیک بارز با  7 گل مقابل معرفت نو ورامین به پیروزی رسید. لاستیک بارز با کسب این پیروزی 45 امتیازی شد و همچنان صدرنشین لیگ هاکی روی یخ است.
بهترین بازیکن تیم لاستیک بارز علیرضا مهدوی و بهترین بازیکن تیم معرفت نو ورامین رضا محمدخانی بودند.
برنامه بازی های این هفته لیگ هاکی روی یخ مردان به شرح زیر است:
یکشنبه 11/8
آیس باکس – پپرز روسیه

سه شنبه 11/10
لاستیک بارز – ام دات آر

پنجشنبه 11/12
سایمان تبریز – پپرز روسیه

جمعه 11/13
آیس باکس – سایمان تبریز

همه بازی های لیگ مردان ساعت 21.30 برگزار می شود.

تداوم صدرنشینی ام دات آر در لیگ دختران

اولین دیدار هفته لیگ هاکی روی یخ دختران بین تیم های ام دات آر و اسکیت انقلاب  برگزار شد. در این بازی پایاپای و نزدیک تیم صدرنشین لیگ موفق شد با اختلاف تنها یک گل (در ضربات پنالتی) از سد اسکیت انقلاب بگذرد و 2 امتیاز بازی را با کسب نتیجه  3 بر 2 به حساب خود واریز کرد و اسکیت انقلاب نیز یک امتیاز از این دیدار به دست آورد. ام دات آر با این برد 32 امتیازی شد تا با اقتدار به صدرنشینی اش ادامه دهد. اسکیت انقلاب با این باخت 19 امتیازی شد و در رده سوم جدول قرار گرفت. بهترین بازیکن تیم اسکیت انقلاب مریم خراسانی و بهترین بازیکن تیم ام دات آر آرزو ایزدی بودند.

تیم های لوتوس کارپت و  پی تی سی گروپ، در دومین بازی هفته به مصاف هم رفتند در این بازی پی تی سی گروپ که پیش از این 24  امتیاز داشت و در رده دوم جدول بود با نتیجه 8 بر صفر لوتوس کارپت را شکست داد تا 27 امتیازی شود. بهترین بازیکن تیم پی تی سی گروپ فاطمه اسماعیلی و بهترین بازیکن تیم لوتوس کارپت نهال میراج بودند.

دیدار پایانی این هفته را تیم های آیس باکس  و ام دات آر صدرنشین برگزار کردند. ام دات آر با نتیجه 21 بر صفر به سیزدهمین بازی بدون شکست دست یافت و 35 امتیازی شد. بهترین بازیکن تیم  آیس باکس مانیا بوساکی و بهترین بازیکن تیم ام دات آر نگار ارجمند بودند.
برنامه بازی های این هفته لیگ دختران هاکی روی یخ به شرح زیر است:

دوشنبه 9/11
هاکی پاندا – اسکیت انقلاب (ساعت ۲۱.۳۰)

چهارشنبه 11/11
ام دات آر – لوتوس کارپت (ساعت ۲۱.۳۰)

جمعه 11/13  
لوتوس کارپت – اسکیت انقلاب (ساعت ۱۰.۱۵ صبح)

در رقابتهای این هفته لیگ هاکی روی یخ مردان و زنان، لاستیک بارز و ام دات آر صدرنشین باقی ماندند.