کشف انواع کالاهاي اساسي از انباری در تهران

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ کارآگاه  " مهدي افشاري " با اعلام اين خبر بيان داشت: در اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و مبارزه با احتكار کالاهاي اساسي، کارآگاهان پليس امنيت اقتصادي  تهران  با انجام کارهاي اطلاعاتي از وجود يک انبار احتکار کالاهاي اساسي و مواد غذايي در محدوده " شاد آباد" تهران  مطلع شدند.
وي اظهار داشت: کارآگاهان اين پليس در بازديد از انبار شناسايي شده، مقادير زيادي از کالاهاي اساسي و مواد غذايي از جمله قند، چاي و برنج در برندهاي مختلف کشف کردند.
رئيس پليس امنيت اقتصادي  تهران با اشاره به اينکه در اين عمليات پليسي 15 تن کالاي احتکار شده کشف شد افزود: در ادامه تحقيقات پليسي مالک انبار شناسايي و دستگير شد.
وي افزود: کارشناسان ارزش کشفيات مذکور را 10 ميليارد ريال برآورد کردند و همچنين با تکميل پرونده متهم براي  سير مراحل قانوني  به مرجع قضائي معرفي شد.
سرهنگ افشاري  با بيان اينکه قاچاق و احتکار کالا منجر به اخلال در نظام اقتصادي و نوسان قيمت کالاها خواهد شد، از مردم خواست در مقابله با قاچاق کالا و ارز و ساير مسائل امنيتي با پليس همکاري کرده و هرگونه اطلاعات و اخباري را در اسرع وقت به مرکز فوريت هاي پليسي110 و يا مراجع قضائي اطلاع دهند

رئيس پليس امنيت اقتصادي تهران بزرگ از کشف احتکار انواع کالاهاي اساسي از يک انبار کالا به ارزش 10 ميليارد ريال خبر داد.