دوومیدانی داخل سالن ترکیه| قهرمانی اسماعیل‌نژاد در ۶۰ متر و محیطی‌زاده در پرش طول

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رقابتهای دوومیدانی داخل سالن ترکیه با حضور نمایندگان ایران در مواد مختلف آغاز شد.

حمیده اسماعیل‌نژاد در جریان برگزاری رقابت ماده ۶۰متر مسابقات دوومیدانی داخل سالن ترکیه به عنوان نفر نخست از خط پایان عبور کرد و قهرمان شد. اسماعیل‌نژاد در دور مقدماتی این مسابقات موفق شد حدنصاب ۷.۵۵ ثانیه به ثبت برساند و راهی مرحله نهایی شود.

او در  مرحله نهایی با ثبت زمان ۷.۵۰ ثانیه زودتر از سایر رقبا از خط پایان عبور کرد و عنوان قهرمانی را به دست آورد. دو دونده از ترکیه به ترتیب با ثبت حدنصاب‌های ۷.۹۱ ثانیه و ۸.۲۲ ثانیه در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در جریان رقابت های دوومیدانی داخل سالن که به میزبانی کشور ترکیه در حال برگزاری است، در رقابت ماده پرش ارتفاع و پرش طول فاطمه محیطی زاده توانست در ماده پرش طول در جایگاه نخست و در ماده پرش ارتفاع مقام دوم این رقابت ها را کسب کند.

محیطی زاده همچنین در رقابت ماده ۶۰متر با مانع این مسابقات نیز به مصاف رقبای خود خواهد رفت.

محیطی زاده رکورددار ماده هفتگانه جوانان کشورمان جهت حفظ آمادگی به منظور شرکت دریازدهمین دوره رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا که به میزبانی کشورمان و در ورزشگاه آفتاب انقلاب برگزار خواهد شد، به این مسابقات اعزام شده است.

دونده سرعتی ایران در جریان برگزاری رقابت ‌های دوومیدانی داخل سالن ترکیه و در رقابت ماده ۶۰ متر در جایگاه نخست قرار گرفت.