سرقت در تهران و اوراق خودروهای مسروقه در جنوب کشور

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سردار "علي ولي پور گودرزي" رئيس پليس آگاهي پايتخت اظهار داشت: با رصدهاي اطلاعاتي توسط کارآگاهان اين پليس مشخص شد ، تعدادي از سرقت هاي خودرو که رخ داده است، خودروي مسروقه حتي با تلاش کارآگاهان کشف نشده است و در ادامه کارآگاهان به دست آوردند خودروهاي مسروقه توسط سارق يا مالخران به شهرهاي جنوبي کشور براي اوراق کردن منتقل شده است.
وي با بيان اينکه در تحقيقات محلي و رصد دوربين هاي مداربسته در محدوده جعفرافياي جرم مشخص شد سرقت ها  توسط يک زن و مرد انجام شده است عنوان کرد: تحقيقات پليسي ادامه تا اينکه کارآگاهان به دست آوردند، راننده يک دستگاه خودروي نيسان مسروقه توسط ماموران ايستگاه ايست و بازرسي حومه يکي از شهرستان هاي جنوبي کشور دستگير و براي سير مراحل قانوني در اختيار کارآگاهان پايگاه چهارم اين پليس قرار گرفته است.
اين مقام ارشد انتظامي ابراز داشت: همين سرنخ کافي بود تا کارآگاهان براي ادامه تحقيقات پليسي متهم دستگير شده را به اداره دوم اين پليس احضار و بدن ترتيب کارآگاهان به دست آوردند  متهم خودرو  را از يک زوج سارق  تحويل و براي اوراق کردن به جنوب کشور انتقال داده است.
سردار  ولي پور گودرزي بيان داشت: در شاخه ديگري از بررسي هاي پليسي، هويت و مخفيگاه زوج سارق خودرو شناسايي و پس از هماهنگي هاي قضائي تيمي از ماموران به مخفيگاه متهمان اعزام شدند.
وي با اشاره به اينکه مرد سارق به محض اطلاع از حضور ماموران بلافاصله خود را در ساختمان همسايه مخفي و سپس به صورت پياده  قصد متواري شدن از محل را داشت گفت: کارآگاهان پس از شليک چند تيرهوائي در يک عمليات پليسي موفق شدن اين زوج سارق را دستگير و به مقر پليس انتقال دهند.
اين مقام ارشد پليسي گفت: متهمان پس از انتقال به مقر پليس به بيش از 10 فقره سرقت و انتقال خودروهاي مسروقه به جنوب کشور براي اوراق کردن و فروش قطعات خودروهاي مسروقه  معترف شدند.
رئيس پليس آگاهي تهران اضافه کرد:  متهمان براي کشف جزئيات پرونده در اختيار کارآگاهان اين پليس قرار دارد. 

سردار علي ولي پور گودرزي رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ از دستگيري اعضاي باند 3 نفره سرقت خودرو و اوراق خودروهاي مسروقه خبر داد و گفت: در اين عمليات پليسي يک زوج سارق به همراه همدستشان شناسايي و دستگير شده اند.