بازداشت جيب بران اتباع کشورهاي خارجي 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرهنگ" بهزاد نوري" فرمانده يگان هاي حفاظت فيزيکي پليس پيشگيري فاتب در تشريح اين خبر بيان داشت: سيزده بهمن ماه  در پي گزارش چند فقره کش رو زني از نمايشگاه بين المللي، پي گيري موضوع به صورت ويژه در دستور کار تيمي از ماموران انتظامي زبده مستقر در نمايشگاه قرار گرفت.  
وي عنوان داشت: بررسي هاي اوليه نشان از اين داشت 4 سارق با همکاري يکديگر اقدام به سرقت مي کند که در يک عمليات پليسي 3 سارق دستگير ولي يکي از سارقان  که راکب موتورسيکلت بود از محل متواري شد.
اين مقام انتظامي ابراز داشت: با تحقيقات پليسي مشخصات ظاهري متهم شناسايي تا اينکه در گشت زني هاي انتظامي موتورسوار سارق که روز گذشته در حال شناسايي سوژه براي سرقت بود شناسايي و در يک عمليات پليسي قبل از سرقت از اتباع کشورهاي خارجي دستگير شد. 
سرهنگ نوري تصريح کرد:  متهم پس از انتقال به کلانتري 145 ونک در مواجهه با ادله و مستندات پليس به چند فقره سرقت با روش کش روي از داخل نمايشگاه بين المللي به فروش اموال مسروقه به افراد مالخر با همکاري ساير همدستانش در قالب تيم هاي تک نفره و چند نفره معترف شد.
وي خاطر نشان کرد: با توجه به گزارش سرقت هاي مشابه تحقيقات از متهمان براي کشف ديگر جرائم احتمالي با هماهنگي مقام قضائي ادامه دارد. 

سرهنگ بهزاد نوري فرمانده يگان هاي حفاظت فيزيکي پليس پيشگيري فاتب گفت: با تلاش و هوشياري عوامل انتظامي نمايشگاه بين المللي 4 جيب بر حرفه اي که از اتباع کشورهاي ديگر سرقت مي کرد، دستگير شد.