معرفی 5 فروشگاه پرده قسطی در تهران

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ این روزها بسیاری از افراد به علت وجود مشکلاتی مانند گرانی کالاها و تورم، رو به خرید قسطی میآورند. بدین وسیله میتوانند خرید خود را با خیال آسوده تر و تنها با پرداخت مبلغ کم انجام دهند. در ادامه قرار است تا به شما فروشگاه هایی امکان خرید قسطی پرده دارند؛ معرفی شود. با ما همراه باشید.

5 فروشگاه پرده و دکوراسیون داخلی با امکان خرید قسطی در تهران

در این مقاله به شما لیستی از فروشگاه های معتبر در تهران که امکان خرید قسطی پرده را دارا میباشند معرفی کرده ایم.

1- فروشگاه پرده و دکوراسیون داخلی مدنو

فروشگاه مدنوبا سابقه کاری نیم قرن در ارائه انواع محصولات پرده شامل پرده زبرا ،کرکره های چوبی و فلزی انواع شید برای سازمان های اداری و تجاری و بهترین پارچه های به روز شده داخلی و خارجی آماده ارائه خدمات به مشتریان و همکاران عزیز میباشد.

فروشگاه پرده و دکوراسیون داخلی مدنو دارای طرح فروش قسطی پرده بدون پیش پرداخت است. همچنین بازه زمانی پرداخت شما تا 6 ماه امکان پذیر است.

فروشگاه پرده و دکوراسیون داخلی مدنو تنها مجموعه ایست که از طراحی رایگان تا اجرا کامل انواع پرده، کاغذ دیواری، پوستر و لمینت و کف پوش های بینظیر در کنارتون است.
با ما تنها با یک تماس از صفر تا صد پروژه مسکونی، اداری و تجاری خود را با خیال آسوده به ما بسپارید.

راه های ارتباطی با مدنو:

تلفن فروشگاه: 02144499809

تلفن فروشگاه: 02144498809

تلفن تماس مدیریت: 09122265669

کارشناس فروش: 09390761036

کارشناس پشتیبانی: 09013094480

آدرس فروشگاه: تهران، میدان پونک مجتمع تجاری بوستان، بازارچه یاس، پلاک96 (فروشگاه مدنو)

ساعت کاری فروشگاه: 9:30 الی 21:30

 

2- فروشگاه آبان پرده

مجموعه آبان پرده فعالیت خود را از سال 1396 با نام خانواده شاد در زمینه تامین و فروش پوشاک زنانه و بچه گانه آغاز کرد.این مجموعه با گسترش فعالیت و تمرکز بر شبکه های اجتماعی و فروش اینترنتی تصمیم به ورود در حوزه پرده آماده گرفت .

از سال 1399 با مطالعه و تحقیق در این حوزه و بررسی محصولات مشابه داخلی و خارجی و شناسایی نقاط قوت و ضعف آن و همچنین نیاز واقعی مصرف کنندگان فعالیت خود را به صورت علمی و تخصصی در این زمینه گسترش داد و از اوایل سال 1400 با نام تجاری آبان پرده اقدام به تولید و فروش پرده های آماده و مکانیکی نمود.


ساعات کاری آبان پرده:

شنبه الی پنجشنبه: 09:30 – 20:00 – جمعه: 12:00 – 20:00
تهران - خیابان شریعتی، خیابان بهشتی ( عباس آباد )، قبل از چهار راه سهروردی، روبروی خیابان داریوش، پلاک 81 (طبقه دوم)
خدمات مشتری: 02188769013
پشتیبانی صورتحساب: 02188523454

 

3- فروشگاه مسترخونه

مستر خونه شرکت MRKHOONE با بیش از 30 سال تجربه و سابقه فعالیت در زمینه ی پرده و کالای خواب و تزئینات داخلی در خدمت شماست. تخفیفات ویژه خرید پرده | خرید کالای خواب | خرید حوله و تن پوش در مستر خونه را از دست ندهید ! ارسال رایگان کالا به سراسر ایران و ضمانت بازگشت محصول تا 3 روز از جمله مزیت های مسترخونه است.

شماره تماس: 02146015630

آدرس : تهران میدان پونک مجتمع بوستان واحد 709 اداری(جنب نمازخانه)

 

4- فروشگاه پرده شاپ

فروشگاه اینترنتی پرده شاپ عرضه کننده انواع پرده پانچ، زبرا، شید و ... است. این فروشگاه در اسنپ پی عضو بوده و شما عزیزان میتوانید پس از انتخاب محصول، پرداخت خود را طی 4 قسط انجام دهید.

تلفن گویا: ۳۲ ۳۱ ۶۹ ۹۱ (۰۲۱)
واتساپ: ۲۷ ۵۶ ۵۰۹ ۰۹۳۸

نشانی: تهران، نارمک خیابان گلبرگ غربی پاساژ گلستان پلاک ۵

5- فروشگاه اینترنتی پرده سرای رویان ، بررسی، انتخاب و خرید آنلاین انواع پرده

پرده سرای رویان به عنوان یکی از قدیمیترین فروشگاه های اینترنتی عرضه بدون واسطه ی پرده با بیش ۱۰سال تجربه در زمینه پرده سرا، با پایبندی به دو اصل کلیدی، ۷ روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصلبودن ، موفق شده تا همگام با فروشگاههای معتبر جهان، به بزرگترین فروشگاه اینترنتی پرده ی ایران تبدیل شود. به محض ورود به پرده سرای رویان با یک سایت پر از کالا رو به رو میشوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور میکند در اینجا پیدا خواهید کرد. همواره با تلاش مستمر به دنبال جلب رضایت شما هستیم و از اینکه ما را دنبال مینمایید به خود میبالیم.

شماره تماس: 09194464062

امیدوارم که با خواندن این مطلب راهنمای خرید خوبی را دریافت کرده باشید.

 

این روزها بسیاری از افراد به علت وجود مشکلاتی مانند گرانی کالاها و تورم، رو به خرید قسطی می‌آورند. بدین وسیله می‌توانند خرید خود را با خیال آسوده تر و تنها با پرداخت مبلغ کم انجام دهند.