اسبقیان: پاداش المپیک هنوز مشخص نشده؛ به تیم ملی فوتبال پاداش می‌دهیم

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحمدشروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش در پایان مجمع تنیس‌روی‌میز اظهار داشت: در دوران دبیرستان پینگ‌پنگ بازی می‌کردم و الان هم اگر قارداشی به ما میز بدهد، بازی‌ می‌کنیم. در دوره ایشان ما موفقیت‌های خوبی را شاهد بودیم، من ۴۰ سال است که در متن ورزش کشور هستم و موفقیت‌ها قابل‌توجه بوده. افتخارآفرینی‌های تاریخی برای اولین بار، رنک شماره ۲ زیر ۱۳ سال و سایر اقدامات قابل دفاع هستند.

وی در ادامه گفت: نمی‌دانستم امروز قرار است در معاونت باشم ولی وقتی می‌شنیدم که مسابقات سراسری پینگ‌پنگ و یک لیگ پویا را داریم، بسیار ارزشمند است. این که بعد از ۶۵ سال مدال بازی‌های آسیایی گرفتیم یا مدال نوشاد عالمیان پس از ۵۳ سال، مجموع مدیریت قارداشی است.

اسبقیان همچنین در جمع اصحاب رسانه عنوان داشت: شاهد یک مجمع منضبط بودیم. امیدواریم ۴ سال پیش‌روی تنیس‌روی‌میز موفقیت‌های این رشته را داشته باشد. حرکت هدف‌مند و بابرنامه‌ای این فدراسیون داشته و ما‌ هم حمایت می‌کنیم. تا قبل از عید، انتخابات ۸ فدراسیون را برگزار می‌کنیم.

اسبقیان درباره پاداش تیم ملی فوتبال تاکید داشت: پاداش تیم ملی فوتبال در حال پی‌گیری است و با موفقیت‌های بازیکنان، نمی‌شود بی‌تفاوت باشیم. ان‌شالله پیروزی‌ها مستمر باشد و قطر را ببریم تا در فینال، مقتدرانه به قهرمانی برسیم. آقای تاج پی‌گیر پاداش هستند و مشکلی نداریم. وزیر به قطر می‌روند ولی من در ایران هستم.

وی راجع به پاداش المپیک پاریس گفت: پاداش مدال‌آوران المپیک ۲۰۲۴ از سوی وزارت ورزش و جوانان به‌زودی مشخص می‌شود. همیشه حمایت‌های وزارت بوده و آقای وزیر هم حامی موضوع هستند.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: برای پاداش تیم ملی فوتبال در پی پیروزی اخیر، تصمیم گیری می‌کنیم.