مالخران سابقه دار در دام پليس

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرهنگ رسول بهرامي سرکلانتر ششم پليس پيشگيري پايتخت گفت: در پي مراجعه و شکايت  شهروندان، در خصوص سرقت تلفن همراه و فروش آنها در بازار به قيمت بسيار پايين ، پيگيري موضوع سريعاً به صورت ويژه در دستور کار عوامل عمليات کلانتري 159 بي سيم قرار گرفت.
اين مقام انتظامي در ادامه ابراز داشت: در گام بعدي مأموران کلانتري 159 بي سيم با بهره‌گيري از شيوه‌هاي کشف نوين جرم و روش‌هاي علمي، هويت مالخري حرفه اي را شناسايي کردند و  متهم در زماني که  در  محدوده خيابان "هفده شهريور"  در حال مالخري بود ، دستگير شد.
وي گفت: ماموران در ادامه تحقيقات پليسي موفق به شناسايي هويت و مخفيگاه 3 مالخر ديگر شدند و بلافاصله با هماهنگي هاي قضائي تيمي از ماموران به مخفيگاه مالخران مراجعه و طي يک عمليات غافلگيرانه، 3 مالخر اموال مسروقه را در مخفيگاهشان دستگير کردند و در بررسي از اين مکان،  7 دستگاه تلفن همراه کشف شد.
سرکلانتر ششم  پليس پيشگيري پايتخت تصريح کرد: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامي به 20 فقره مالخري اعتراف كرده و تا کنون 8 نفر از مال باختگان، متهمان را شناسايي کردند.
سرهنگ بهرامي در پايان با بيان اينکه مالخران پس از تشکيل پرونده تحويل مراجع قضائي شدند، گفت: شناسايي مال باختگان در دستور کار کلانتري 159 بيسيم قرار گرفت. 

سرهنگ رسول بهرامي سرکلانتر ششم پليس پيشگيري پايتخت از دستگيري 4 مالخر و اعتراف به 20 فقره مالخري خبر داد .