حضور در ۲۲ بهمن پیام‌آور وحدت و اقتدار ایران است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر دریادار شهرام ایرانی درباره اهمیت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار داشت: انقلاب اسلامی همواره مورد تهدید دشمنان قرار گرفته است به این دلیل که حرف انقلاب، حرف حق و حرف شهدا، دین و قرآن است و مردم در همین مسیر همواره قدم برداشته اند و در این دوران پرشکوه انقلاب اسلامی و در طول ۴۵ سال گذشته با این ادبیات زندگی کرده اند و همه آرمانهایشان در همین راستا بوده است.

وی افزود: به همین دلیل هم شهدای ما پا به میدان گذاشتند و در حقیقت بهترین هدیه خداوندی یعنی جانشان که به آنها داده شده بود را تقدیم کردند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش عنوان کرد: اینکه امروز دشمن در زمینه های مختلف کشورمان را تهدید می کند، حرف تازه ای نیست، دشمن طی ۴۵ سال قبل هم این تهدیدها را داشته و اقدامات زیادی هم انجام داده است اما ما همیشه از امام راحل شنیدیم که دشمنان و به ویژه آمریکا هیچ غلطی نمی توانند بکنند و رهبر معظم انقلاب هم فرموده اند که غلط زیادی می کنند.

دریادار ایرانی با تاکید بر اینکه این غلط کردن ها همیشه وجود داشته است، گفت: مهم این است که ما ثابت قدم هستیم و مردم کشورمان با اقتدار در همه آئین ها و مناسبت ها حضور پرشور پیدا می کنند و این کار موجب خشم دشمن می‌شود.

وی با بیان اینکه انقلاب متعلق به مردم است، یادآورشد: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در کنار هم قرار می گیرند. اینجا دیگر قومیت و مذهب مطرح نیست بنابراین این حضور پیام وحدت را می رساند و اقتدار هم از وحدت می آید به همین دلیل است که دشمن این حضور را بر نمی تابد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس خشم دشمنان را افزایش می‌دهد، گفت: حضور پرشور در این دو رویداد مهم وحدت‌آفرین و باعث اقتدار است.