اعتراف زورگيران نارمک به 10 فقره سرقت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرهنگ " اميرهوشنگ اميري "  به جزئيات اين خبر اشاره کرد و گفت: با افزايش سرقت به روش زورگيري و تهديد با سلاح سرد دستگيري سارقان در دستور کار عمليات کلانتري 127 نارمک قرار گرفت.
وي با بيان اينکه ماموران با تحقيقات انجام شده موفق شدند سارقان را شناسايي کنند، افزود: اين تحقيقات ادامه داشت تا اين که يکي از گشت هاي انتظامي اين کلانتري هنگام گشتزني در محله نارمک اين 2 زورگير را سوار بر يک دستگاه موتورسيکلت مشاهده و درست قبل از آنکه اين متهمان بتوانند از يک شهروندان سرقت و زورگيري کنند در حين ارتکاب جرم دستگيرشان کردند.
سرکلانتر چهارم پليس پيشگيري پايتخت تصريح کرد: در بازجويي و بررسي اوليه از متهمان يک قبضه سلاح سرد کشف و متهمان در تحقيقات اوليه با توجه به شواهد و ادله موجود به جرم خود و زورگيري در محله نارمک و 10 فقره سرقت مشابه اعتراف کردند.
سرهنگ اميري با اشاره به سوابق متهمان در خصوص سرقت و تحمل حبس در زندان در پايان خاطر نشان کرد: تحقيقات بيشتر براي کشف جرائم احتمالي متهمان و شناسايي مال باختگان ادامه دارد. 

سرهنگ  اميرهوشنگ اميري سرکلانتر چهارم پليس پيشگيري پايتخت از دستگيري 2 زورگير در محله نارمک، حين زورگيري از شهروندان خبر داد و گفت: اين متهمان پس از دستگيري به 10 فقره سرقت مشابه اعتراف کردند.