خراسان رضوی قهرمان فوتسال دانشجويان شد؛ دانشگاه بوعلی همدان قهرمان بسکتبال سه نفره

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، اولین دوره رقابتهای لیگ فوتسال دانشجویان به میزبانی هیات ورزش های دانشگاهی استان مازندران در سالن صندوق رفاه دانشگاه علوم پزشكی شهر ساری برگزار و با قهرمانی تیم استان خراسان رضوی به پایان رسید و تیم استانهای همدان و سیستان و بلوچستان به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در مسابقه فينال تيم هاي خراسان رضوی و همدان به مصاف يكديگر رفتند كه پس از رقابتي ديدني تیم استان خراسان رضوی توانست با نتيجه 2 بر یک حريف خود را پشت سر گذاشته و به مقام قهرماني دست يابد.

 در بازي رده بندی نيز تیم استان سیستان و بلوچستان و کردستان مقابل هم ايستادند كه در پايان تیم استان سیستان و بلوچستان با نتيجه 7 بر 6 به پيروزي رسيد و بر سكوی سوم ايستاد.

در پايان اين مسابقات و از سوی كميته فني بهترین گلزن مسابقات مصطفی تیموری  از استان سیستان و بلوچستان با ۶ گل زده، بهترین بازیکن مسابقات میثم حیدراحمد از خراسان رضوی، بهترین دروازه بان محمدباقر رضایی از استان همدان و تیم اخلاق مسابقات استان کردستان شناخته شدند.

همچنين فلاح رئیس انجمن فوتسال در خصوص سطح کیفی مسابقات گفت: این دوره از مسابقات با توجه به اینکه بعد از رقابتهای استانی تیم ها انتخاب شده بودند بهترین نفرات هر استان در این مسابقات شرکت کرده یودند که باعث بالا رفتن سطح این رقابتها شده و با توجه به اهمیت رقابتها از داوران ملی و بین المللی در این مسابقات استفاده  شده بود.

فلاح در پایان گفت: از سوی کمیته فنی نفرات برتر به اردوی تیم ملی دانشجویان دعوت خواهند شد.

در پایان به تیم ها و نفرات برتر کاپ، مدال و حکم قهرمانی اهدا شد.

دانشگاه بوعلی سینا همدان قهرمان مسابقات لیگ بسکتبال سه نفره دانشجویان شد

مسابقات لیگ بسکتبال سه نفره دانشجویان پسر با قهرمانی تیم دانشگاه بوعلی سینا همدان به پایان رسید. اولین دوره مسابقات لیگ بسکتبال سه نفره دانشجویان در دانشگاه ایلام به میزبانی هیات ورزشهای دانشگاهی استان ایلام برگزار شد.

در پایان این رقابتها تیم‌های دانشگاه بوعلی همدان، دانشگاه تبریز و دانشگاه ایلام مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در دیدار رده نهایی تیم دانشگاه بوعلی سینا همدان با نتیجه ۲۱ بر ۱۵ تیم دانشکاه تبریز را شکست داد و به مقام قهرمانی رسید.

در دیدار رده بندی تیم دانشگاه ایلام تیم دانشگاه علوم پزشکی را با نتیجه ۲۱ بر ۷ شکست داد و در جایگاه سوم قرار گرفت.

به تیم ها و نفرات کاپ و مدال اهدا شد.

اولین دوره رقابتهای لیگ فوتسال دانشجويان سراسر كشور با قهرمانی تيم استان خراسان رضوی به پايان رسيد.